Grote straalcabine vrijwel nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Hierbij bied ik mijn straalcabine aan, aangezien me ouders het toch niet zo heel tof vinden in de schuur en ik er ook vrijwel geen tijd meer voor heb. Heb hem gekocht op 30 december 08 en heb maar 1 zak straalgrid gebruikt. Dus vrijwel niet gebruikt.

- 'werkruimte' 85 x 56 x 56-36 cm
- afmetingen 90 x 57 x 140 cm
- inclusief verlichting, handschoenen, straalpistool, nozzles, tape, set glasfolie
- gewicht 50 kg

Wordt uiteraard schoon geleverd :Y
Neem dus wel een busje mee ofzo als je hem komt ophalen :+
Prijs: € 225,-

2dhfccl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, wil alleen je topic niet slopen maar voor één euro minder heb je een hele nieuwe.

Maar succes met de verkoop.
 
Ik heb hier in de buurt een adres die straalgrid voor 15 euro per 25 kg verkoopt, dus kan je daar wel meteen wat zakken halen?

Verder kan je zelf een afzuiging maken met een oude stofzuiger en wat extra verlichting, zodat de ruimte altijd goed zichtbaar blijft. Dan heb je iig geen last van stof in en om je cabine. (Nu moet je gewoon vaak ruitje ff met glassex schoonmaken en ff laten luchten e.d.)

Kosten zijn vrij laag. Je moet alleen die binnen folietjes (heb er paar bij) af en toe vervangen (om je plexiplaat te beschermen) en dan om de zoveel tijd ff nieuwe plexiglas plaat erop. Dat kost iig vrij weinig. Verder gewoon goed blijven schoonmaken en je hebt er genoeg lol mee. Straalgrid kan je hergebruiken totdat je gaat merken dat het langer duurt voor de troep eraf is. ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb er evt ook nog een perfecte compressor bij te koop van Specair (Airpress) van 50 liter, 360L per min pomp, 10 bar en een verticaal model:

b_1378.jpg


Krijg je er nog een luchttol + 10m luchtslang bij.
Compressor + straalcabine en die spulletjes mogen weg voor 400 euro!
Compressor los mag weg voor 200 samen met de extras (luchttol e.d.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan