CB750 benzinetanks

@: ik heb ondertussen besloten mijn eigen of de al in bezit hebbende custom-tank er op te zetten.
Mijn vrouw vind de laatste leuker dus die zal eht wel worden :+

;)

Succes met de verkoop :Y
 
Zou je me wat specs kunnen doorgeven van de middelste tank?

Maximale breedte-maat aan voorkant van tank, totaal lengte, tunnelmaat.
 
Zou je me wat specs kunnen doorgeven van de middelste tank?

Maximale breedte-maat aan voorkant van tank, totaal lengte, tunnelmaat.
Min of meer grofweggemeten met rolmaatje,

Breedte voorkant totaal: 32cm
Totale lengte tank 53cm
Tunnelmaat tussen ophangrubbers 8,5cm
Tunnelmaat lengte 40cm, hoogte 17cm
 
You've got mail, en ga gelijk nog even lastig doen.

De meest linkse tank..., enig idee of die op een 750 Nighthawk zou passen O-) Zo ja heb ik namelijk wel iemand die geinterresseerd is en dan zou je ze beide op mogen sturen naar adresje wat ik je gemaild heb. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Nighthawk gehad en onlangs via dit forum verkocht en lijkt er wel heel sterk op jah, evengoed kun je nooit een bult vallen qwa prijs [20 euro per tank] ik zal de mail eens aanklikken ;)
 
Ik heb zelf een Nighthawk gehad en onlangs via dit forum verkocht en lijkt er wel heel sterk op jah, evengoed kun je nooit een bult vallen qwa prijs [20 euro per tank] ik zal de mail eens aanklikken ;)

Daarom ook :+
 
Mag een slotje op............moest ff 13 euro aftikken bij de post, was net iets meer dan 10 kilo |(

Veel suc6 er mee *O*
 
:$ Voel me nu bijna schuldig :X

Timing is in ieder geval wel goed. Vanavond gebleken dat de tank van de Nighthawk doorgerot is. Vervanging was dus sowieso nodig.

Thanks voor de goede service :}

compenseer de verzendkosten wel als ik nog eens iets bij je 'bestel' O-)
 
Maakt niks uit want ik dacht dat het onder de 10 kilo zat en dit zijn nou ook geen top-tanks maar de oud-ijzerbak is net weer te zeg maar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan