Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Mag ik een pleisterplaats toevoegen?

Woensdagsavonds bij de betere temperaturen staan er altijd wel mensen bij klaverblad heerenveen.

De locatie = A7 richting drachten of richting heerenveen en afslag tjalleberd.
 
Motorcafe De Finish in Kloosterhaar. Zaterdags 12:00 - 17:00 uur en zondags vanaf 09:30 uur geopend.

Eneu..... Route 67 in Duitsland is volgens mij dicht, er is in ieder geval niets meer te doen. Iemand enig idee? Failliet? Geen zin meer? Genoeg geld verdiend?
 
Laatst bewerkt:
wordt echt tijd dat ik hier weer eens tijd aan besteed zeg! Doe ik in de loop van de week. Echt!
 
Zoooooooooooooooooo het was effe een gedoetje mar het is bijgewerkt hoor!
 
Antwerpse haven, Verrebroek, Het rondpunt en de baan die omhoog loopt

kan je enkel zondag middag iets komen doen zaterdag is er niks te beleven
meestal is er dan nog teveel vrachtverkeer
 
Antwerpse haven, Verrebroek, Het rondpunt en de baan die omhoog loopt

kan je enkel zondag middag iets komen doen zaterdag is er niks te beleven
meestal is er dan nog teveel vrachtverkeer

De baan die naar boven loopt? Bedoel je de doodlopende weg vanaf de hele grote rotonde?
 
Mons (Henegouwen België).
Op het marktplein mogen geen auto's parkeren, wel moto's en daar staan er dan ook een hele hoop om te bewonderen.
mons.JPG
 
Mooi plekje in Duitsland: Bij Trier aan de Mosel.

Hotel-Weinhaus "Zum Schleicher Kuckuck"

mooie omgeving :] ,niet duur :N en stalling binnen achter slot en grendel :Y .
full
 
Weet iemand ook waar je kan vinden in welke cafes ze de motogp uitzenden?? Wij willen namelijk gaan toeren zondag met de motor en dan onderweg de motogp ergens kijken..
 
en hier nog ff een plek, in Emmen, waar regelmatig motorrijders komen...


CE Emmen :: Glenarvanstraat, 7821 Emmen
 
Laatst bewerkt:
weet iemand een pleisterplaats regio Zwolle? Elke zondag hoor ik motoren zát voorbij knallen, ben zo benieuwd waar we gaan samenscholen.....
 
Laatst bewerkt:
in zalk op de dijk ( van wezep na zwolle en dan het stoplicht voor de ijselbrug linksaf) en dan ff bij de oase ( koffie met een appelgebakje ) is cker eenaaanrader ;)
 
Ijssalon Ijstijd in Garderen


Elke keer als ik daar langs kom zit er wel een groepje motorrijders op het terras te genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan