Braking B-one wielen (9 spaaks) CBR 1000 RR

gixxer750srad

MF veteraan
14 jun 2008
4.615
2.032
dichtbij TT Assen
In zeer goede staat B-one wielen, dus met vaste schijven voor een CBR 1000 RR 2004-2007.
Kleur zwart, met achtertandwiel.

prijs 725 euro
voor een piccie moet je mij even prive mailen.
 
wat is de prijs zonder schijven? De schijven heb ik al namelijk.
 
dus als ik het goed begrijp... je een kromme schijf krijgt... dan kun je je velg ook weg pleuren... :X
 
Hallo,

Ik heb dezelfde set gehad en had inderdaad een keer mijn voorschijven krom geremt. Ik heb ze gewoon terug gestuurd. Het duurde uiteindelijk 5 maanden. Maar uiteindelijk heb ik gewoon een nieuw wiel gekregen. Dat was wel goed natuurlijk maar als je geen reserve wielen heb ben je wel even van de straat. Verder vind ik het lastig dat alleen de braking tandwielen passen en dat deze enorm snel slijten. In 1 jaar tijd had ik namelijk 3 achtertandwielen versleten. Die overigens niet zo goedkoop zijn. Namelijk 70 euro per stuk. En er is maar 1 model voor te krijgen. kwa gewicht maakt het ook geen 50 gram ten opzichte van de orginele.

Maar dan heb je wel mooie wielen.
 
Hallo,

Ik heb dezelfde set gehad en had inderdaad een keer mijn voorschijven krom geremt. Ik heb ze gewoon terug gestuurd. Het duurde uiteindelijk 5 maanden. Maar uiteindelijk heb ik gewoon een nieuw wiel gekregen. Dat was wel goed natuurlijk maar als je geen reserve wielen heb ben je wel even van de straat. Verder vind ik het lastig dat alleen de braking tandwielen passen en dat deze enorm snel slijten. In 1 jaar tijd had ik namelijk 3 achtertandwielen versleten. Die overigens niet zo goedkoop zijn. Namelijk 70 euro per stuk. En er is maar 1 model voor te krijgen. kwa gewicht maakt het ook geen 50 gram ten opzichte van de orginele.

Maar dan heb je wel mooie wielen.

kijk bedankt voor de info
 
Op de beurs vertelde een verkoper van die velgen mij dat de schijven te vervangen zijn...

Misschien zei ie dat alleen omdat ik interesse toonde voor die velgen :P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan