Yoshimura Tri-Oval Bolt-on Titan (ST) voor Suzuki GSX-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

basti

Die hard MF'er
21 mrt 2005
284
0
Oslo, Noorwegen
Bij deze wil ik mijn bijna nieuwe Yoshimura Tri-Oval Bolt-on Titan (ST) demper te koop zetten. Het gaat hierbij om de Japanse versie; de enig echte.

Demper heeft het e-keurmerk (zie foto) en er wordt een db-killer erbij geleverd, dus hij is helemaal street-legal.

Foto's:

full

full

full


Volgens deze website past deze demper op de volgende modellen:

- GSX-R1000 2003
- GSX-R1000 2004
- GSX-R750 2004
- GSX-R750 2005
- GSX-R600 2004
- GSX-R600 2005

Zie hier voor het montage schema. In het pakket zit dus:

- 1A6-503-5480 De demper met e-keurmerk
- 896-005-0135 Silencer band rubber
- 162-39R-0015 Tri-Oval Silencer Band
- 800-208-5020 Cap Bolt M8x20
- db-killer


De demper is in 100% toestand (weinig km's ermee gereden), op 1 ding na! Een van de vier schroeven waarmee je hem vast maakt is de schroefdraad kapot. Gelukkig is het precies deze welke je niet ziet. Je hebt twee mogelijkheden: nieuw schroefdraad erin draaien in het aluminium of deze bout niet vast maken.

Reden van verkoop is dat ik kort na de aanschaf besloten heb om een andere motor te kopen.

Vraagprijs (incl leveringskosten): 300,-
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel intresse. Waar kom je vandaan en zou ik meschien een keer kunnen komen kijken naar de uitlaat.
voor reactie mail maar even,
goossens_stefan@hotmail.com
 
Uit welke hoek van Nederland kom je? Heb als die nog niet verkocht is wellicht intresse.

Groet,

Rudolf

Hey Rudolf,

Zie mijn profiel. Ben naar het buitenland verhuist. Komen kijken is wat lastiger, maar mag natuurlijk wel :W Kan altijd meer foto's maken als je dat wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan