320mm Brembo remschijf voor Duc Monster/KTM Duke II

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.215
46
Ik heb hier nog een zgan Brembo remschijf liggen. De schijf is 1000 km gemonteerd geweest op een KTM Duke II en past ook op de Ducati monster (en verschillende modellen YZF/FZR/Moto Guzzi/916/918/948/998, maar die hebben allemaal dubbele schijfen).

Het schijf heeft een gouden hart (ik post zsm een foto) en is gewon in nieuwstaat. Ik had hem gekocht omdat ik hem gaaf vond en hoopte er een tweede bij te kunnne vinden voor mijn YZF, maar dat is niet gelukt.

Dus, te koop. Die dingen zijn nieuw ergens richting de 300,-, deze mag weg voor 100,-. (en niet minder ;))
 
schop!

my.php


vir018fk1.jpg
 
als je nog een 2e schijf zoekt; ik heb er nog zo 1 liggen (1 schijf krom, dus 1 over). :Y
 
Laatst bewerkt:
en een paar gaten te veel :)


maar bedankt voor het aanbod.
 
Even vergeten dta ik hem nog had liggen, maar hijs is er dus nog. Mooi schijfje, absoluut in nieuwstaat.
 
ik bied iig 50 euro :$

zie het als een leuk openingsbod

weet je zeker dat tie past op een duke 2 omdat die vlak zijn en deze niet

KTM%20640%20Duke%20II%2099%20%202.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik bied iig 50 euro :$

zie het als een leuk openingsbod

weet je zeker dat tie past op een duke 2 omdat die vlak zijn en deze niet

[afbeelding]

de verkoper zei dat ie daar recjstreeks vanaf kwam, dus ik kna daar alleen maar vanuit gaan, maar als het niet past mag het van mij teruggebracht worden hoor. Alleen vind ik je openingsbod nog te laag.
 
Zo, lekker snel weer omhoog schoppen :9


Ik heb de schijf nog. Ligt hier eenzaam en alleen te wachten op een huwelijk met een mooi wiel :)
 
de verkoper zei dat ie daar recjstreeks vanaf kwam, dus ik kna daar alleen maar vanuit gaan, maar als het niet past mag het van mij teruggebracht worden hoor. Alleen vind ik je openingsbod nog te laag.


is me bod nog steeds te laag? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, die schijf is eigenlijk nieuw en de nieuwprijs is wel heel veel hoger dan dat :)
 
Ik schop hem tegen die tijd wel weer omhoog ;)
 
ok,prima dan.
ik moet me er ook niet mee bemoeien
ik dacht dat jij van de 2e foto uitging misschien,dit zijn orginelen aprilia's en die zijn anders als de duke (wel dezelfde maten)
zou er natuurlijk niet uitzien,2 verschillende schijven in een wiel 8-)

maar veel plezier ervan
 
Ik moet wel even met 2 verschillende schijven rijden.... tis maar zo.. :P

Mijn huidige schijf is naar zijn moer, dus nu kan ik weer even verder totdat ik de 2 schijf tegenkom. 100 pleuroos is natuurlijk niet veel geld ;)

En dan kan ik ook een setje regenwielen kopen, en nog een schijf zoeken, en dan.....en dan.....
Laat maar...

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan