Uniek mini4stroke polini blok met uitbouw (€1300)

ROB-001

Rookie
29 dec 2008
9
0
Schelle
Hierbij verkoop ik mijn broer zijn Polini 110cc blok omdat hij verhuist is en geen plaats heeft voor zijn motoSinga bij te houden en hij geen tijd heeft om hem te verkopen
onderdelen staan evenals te koop bij onderdelen

MERK = Polini
CILINDERINHOUD = 110cc
AANTAL KM = +-30km
ANDERE VERANDERINGEN/OPTIES =
*polini 110cc 4-klepper
*KITACO ultrakoppeling
*GB4 middencarters
*afgedraaide onsteking
*TAKEGAWA 28mm spruidstuk
*28mm carbu
*afgedraaide Nippon denso
*Honda korte 4-bak
*unieke blok in België
...

Nieuwwaarde ligt rond €7000 (incl blok zonder ombouw)
Tweedehandswaarde +-€3000
Ik zou hiervoor nog €1300 willen (hieraan scheur ik ferm mijn broek)

steekt voor meer dan €1300 uitgebouwonderdelen op, dus kan ook het gebruikt worden voor onderdelen==> is bijna gloednieuw

enige minpuntje waardoor ook mijn prijs MAAR €1300 is :
tuimelaar moet vervangen worden (dit is maar een kleine kost)


BLOK ZOU ZO SNEL MOGENLIJK BUITEN MOETEN

foto's (wat je zet is wat je krijgt)

PICT0339.jpg

PICT0343.jpg

PICT0345.jpg

PICT0346.jpg

PICT0344.jpg

PICT0340.jpg

PICT0341.jpg
PICT0347.jpg
 
omdat ik geen zin heb om er achter te gaan en dat dit voor de koper uiteindelijk veel voordeliger uit zal komen anders kunnen ze al €3000 gaan dokken en dan krijg je hem helemaal niet meer weg :/

en omdat ik nog €1300 aan mijn broer moet voor zijn verzekeringen...
 
~
Hierbij verkoop ik mijn broer zijn Polini 110cc blok omdat hij verhuist is en geen plaats heeft voor zijn motoSinga bij te houden en hij geen tijd heeft om hem te verkopen
onderdelen staan evenals te koop bij onderdelen

blablablA

, dus kan ook het gebruikt worden voor onderdelen==> is bijna gloednieuw

enige minpuntje waardoor ook mijn prijs MAAR €1300 is :
tuimelaar moet vervangen worden (dit is maar een kleine kost)


--->BLOK ZOU ZO SNEL MOGENLIJK BUITEN MOETEN<----

foto's (wat je zet is wat je krijgt)


is dat dan niet slecht voor dat blokkie?
 
hahaha

daarmee bedoel ik niet buiten buiten
maar dat ik ervan af ben omdat het toch aar in de weg staat
en dat ik dus zo snel mogelijk een koper moet hebben (met geld natuurlijk)

mvg
 
+- 30 km en tuimelaar moet vervangen worden? Verschoot ook nogal van de prijs voor deze blokjes, tweedehandswaarde van 3000 euro? Daar koop je toch al een dik en recent supersportmotorblok voor. Hoe komt het dat deze dingen zo duur zijn?
 
nieuwwaarde 7000,-? ik ben ook wel benieuwd, maar lijkt me dat 150,- gebruikt voor zo'n blokje wel genoeg is.
 
die tuimelaars die zo snel kapot gingen was een productiefout waardoor die blokken (enkel volledige blokken) uit productie gehaald zijn na en tijdje
!tuimelaars zijn zeker nog verkrijgbaar!
ik weet enkel niet waar
die nieuwwaarde komt doordat je eerst een blok moet hebben om er dan op verder te bouwen en er is op zijn minst aan dikke €1600 uitgebouwd (als t al niet rond €2300 ofzo ligt)+ kosten om die in een te steken en die dan van japan?/china? naar hier te laten komen

en die blokken waren héél duur dus... komt je op +-€7000
zo komt het

mvg
 
hahahaha, voor dat geld koop ik een nieuwe motor*. een leuke, geen italiaans shit!

ik bied 100 euro voor je motorblok!

*een hele motor, niet alleen maar het motorblok. dus een splinter nieuw ding waar op je kan rijden!
 
Laatst bewerkt:
hahahaha, voor dat geld koop ik een nieuwe motor*. een leuke, geen italiaans shit!

ik bied 100 euro voor je motorblok!

*een hele motor, niet alleen maar het motorblok. dus een splinter nieuw ding waar op je kan rijden!

Voor 200 heb je deze van mij :+

full


110 cc
4-takt
de er nog aan hangende motorzooi zoals frame e.d. krijg je er voor noppes bij ;)
 
idd, polini is italiaans :). zegt genoeg. en dan nog, het blijft 110cc! die dingen zijn bijna nutteloos! 1300 euro??? kom op, ik krijg amper 500 voor een sv650 blok! en die zijn bewezen en praktischer!
 
dit poliniblok is dan ook voor mini4takt (die gaan "nog" maar tot 184cc)
of je kan heel hard zoeken als je een hoger vindt... :P
en kijk eens naar 2de hands Takegawa (ook mini4takt) die betaal je ook makkelijk €2500 hoor

onder zo'n klein geval een SV 650 steken dat is dan ook wel zelfmoord hé ;)

mvg
 
Hier is iemand behoorlijk getild zoals ik het bekijk.
Wat een bedragen :?
(Nu begrijp ik wel beter waarom Kawasaki waarschijnlijk ook uit de MotoGP stapt) :+
 
polini is net wat anders als die afthanse chinese rommel


maar voor die 1300 euro kun je toch gauw 10 stuks van die chinese rommel kopen

lopen misschien niet zo hard maar heb verschillende van die chinese rommel al meer als 3 jaar in mijn bezit en nog steeds geen onkosten aan gehad

en er wordt regelmatig flink mee gescheurd :9 :9 :9

 
ROB-001,

In Nederland ga je dit blok niet verkocht krijgen.
Ik weet dat er belgen zijn die veel geld willen steken in een mini4stroke blok. In Belgie heb je dus de meeste kans.
Toch succes met de verkoop.
 
maar voor die 1300 euro kun je toch gauw 10 stuks van die chinese rommel kopen

lopen misschien niet zo hard maar heb verschillende van die chinese rommel al meer als 3 jaar in mijn bezit en nog steeds geen onkosten aan gehad

en er wordt regelmatig flink mee gescheurd :9 :9 :9


in competitieverband red je het kwa vermogen/koppel al niet met een chinees blok, laten we het maar niet over de betrouwbaarheid hebben :W

ik ga hier verder niet op in, maar denk dat ik toch wel iets meer ervaring met die dingen heb als de gemiddelde forummer

@ TS: succes met de verkoop, misschien even op www.pitbike-mx.be zetten
 
Die prijzen zijn wel egt uitzonderlijk hoog hoor... voor veel minder kun je al een nieuw Takegawa fabrieksblok kopen (ff uitgaan van de nieuwprijs die je opgeeft van dit blok).
 
in competitieverband red je het kwa vermogen/koppel al niet met een chinees blok, laten we het maar niet over de betrouwbaarheid hebben :W

ik ga hier verder niet op in, maar denk dat ik toch wel iets meer ervaring met die dingen heb als de gemiddelde forummer

@ TS: succes met de verkoop, misschien even op www.pitbike-mx.be zetten
dat zeg je goed! italie en betrouwbaarheid hahahaha _O-
 
hoi iedereen,

even reageren aangezien er toch wat onzin verteld wordt:

Allereerst: 7000euro kan je nooit aan komen, zelf niet als je alles nieuw koopt.
Wat ik wel weet:

*Kitaco ultra clutch kit 5plaats koppeling op de bak kost nieuw ongeveer 900euro, dit is een top kwaliteits koppelings kit, van een van de beste mini 4takt tuners ter wereld (heeft nog steeds de titel voor snelste monkey van japan, en niet takegawa zoals zovelen veronderstellen)

*Honda 4 bak met Korte 4e versnelling, die kortere versnelling kost ongeveer 150euro, de rest van de 4bak heb ik gecontroleerd en ziet er meer dan deftig uit, een deftige Honda 4 bak wordt verkocht voor ongeveer 200euro

*De ND ontsteking die erop zit kost nieuw 350euro, deze is nieuw en is verlicht geweest (800gr) en uitgebalanceerd volgens ik kan zien, dit kost ook rap 100euro, verkoopprijs 2e hands ligt rond de 175euro

*GB4 middencarters uitgefreesd voor de 52 kit te instaleren, gaan 2e hands aan iets van een 100euro buiten.

*De krukas is volgens ik kan zien een kitaco krukas, peervormige wangen en bijna nieuw, kost 2e hands iets van een 250euro, nieuw 450euro

*Polini 4klepskop kost nieuw 850euro, hierover weet ik zeer weinig aangezien deze maar kort in de rekken heeft gelegen, italiaanse kwaliteit wss hé.

Ikzelf heb dit blokje sinds gisteren in mijn bezit (niet voor 1300euro, maar goed) en ben er van overtuigd dat ik een goede koop heb gedaan, de 4kleps kop is wss voor de vuilbak (tuimelaars zijn niet makkelijk te bestellen)
Dus nieuwe cilinder, piston en superhead kopen, en ik heb een blokje minstens gelijkwaardig aan een takegawa fabrieksblok (die nieuw 2999euro kosten) voor minder dan de helft van de prijs *O*

Dit enkel ter informatie voor hen die denken dat dit een blokje van 100euro is, ik wil gerust die chinese 110'ers, 124'ers zelf 150'ers hiernaast zetten :] , kwaliteits verschil zit ergens hoor

groeten stijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan