TK: VIP tickets Motorbeurs Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadeel is dus dat alleen hal 12 open is, kortom alle nieuwe motoren . . . .deze heb je al veelvuldg kunnen zien op de overige beurzen of foto's op MF van Brussel/Milaan/ Duitsland . . . .kortom importeursfeestje en kick off voor de 4 consumentendagen
 
Ik zou waarschijnlijk gewoon een fair prijsje gevraagd hebben, niet zoveel mogelijk eruit vangen.. Maar ik heb ooit kaartjes voor Shakira gewonnen in 't Gelredome.. Kwam ik daar, was die keer dat ze niet op kwam dagen.. Naja, toen heb ik ze ook op marktplaats gezet hoor..

Sinds wanneer zijn kaarten particulier minder waard dan die je in de winkel of op internet koopt.
 
Sinds wanneer zijn kaarten particulier minder waard dan die je in de winkel of op internet koopt.

Omdat je er meer moeite voor doet en je een gezonde portie wantrouwen moet hebben tegenwoordig.

Stel je koopt zo'n mooie te printen toegangskaart voor 10 euro. Blijkt de verkoper er al voor je mee naar binnen te zijn gegaan kan je niet naar binnen en mag je nog eens 16 euro lappen.
 
Ben je ineens zo blij? :')

Zien jullie nu wel (mensen met de negatieve opmerkingen).
Zo heb ik dan toch nog maar weer ff een andere MF'er blij weten te maken met mijn zogeheten: "slechte"- / "je gaat ze toch niet verkopen"-/ lekker dankbaar- ACTIE!!!
:W


maak mij ook blij met een kaartje dan :P , en het liefst voor de mooie prijs waar R6newbie hem ook voor heeft *D .
maar ik heb je al een mail gestuurd O-)

wil namelijk met hun mee -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan