LeoVince SBK Factory EVO II Titanium voor CBR 1000RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackmagic I

Die hard MF'er
13 jun 2008
677
0
Als iemand nog een mooie uitlaat zoekt? Heb een LeoVince SBK Factory EVO II Titanium te koop. Komt van een '05 CBR 1000RR - SC 57
Uitlaat heeft E-keur en er zitten 2 DB Killers bij. Het gaat hier om de slipon van titanium en de middenpijp van titanium. Is nog in zeer nette uitstekende staat, en de kentekenplaathouder is bevestigd aan de pijp en laat ik eraan zitten. Hele mooie sound! De carbon beugel is inmiddels vervangen door een van alu. Bieden vanaf € 200,-.

GroteFotoUYZ67MIY1.jpg


Blade20deel20II1.jpg


IMG_0040.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je de DB-killers ook los?

Als dit zo is, en hij past in mijn demper, dan zou ik wel 1 willen overnemen...
 
200€ is een lage prijs voor zo'n setje ............

tis dat ik een arata set heb waar ik gehecht aan ben ;)

KICK
 
Verkoop je de DB-killers ook los?

Als dit zo is, en hij past in mijn demper, dan zou ik wel 1 willen overnemen...

:N De killers zijn niet los te koop.. heeft geen enkele zin, daar de uitlaat incompleet zou worden. En juist omdat hij helemaal compleet is, en ook E-keur heeft verkoop ik het niet in losse onderdelen. Maar begrijp je vraag :+
 
200€ is een lage prijs voor zo'n setje ............

tis dat ik een arata set heb waar ik gehecht aan ben ;)

KICK


:Y Helemaal mee eens! € 200,- is echt geen 'hoofdprijs' voor deze full titanium set, vandaar ook dat ik hem voor minder niet weg doe ;)
 
:N De killers zijn niet los te koop.. heeft geen enkele zin, daar de uitlaat incompleet zou worden. En juist omdat hij helemaal compleet is, en ook E-keur heeft verkoop ik het niet in losse onderdelen. Maar begrijp je vraag :+

Ik snap je wel hoor, zou het zelf ook niet doen hoor....

Maar ik zag dat er 2 bij zaten, dus vandaar mijn vraag.
Succes met de verkoop verder!
 
Ik ben geinteresseerd... 200euro? :Y (ik had eigenlijk willen sparen... maar wil ook graag mooie sound op mijn nieuwe blade :P )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan