Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic =Deel 47=

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

vaak wordt een nieuwe ketting er ook net ff wat strakker op gezet, dan normaal is ;)
maar dan nog moet je meestal na een 1000km. weer ff terug...

en alles weer ff goed laten zetten... ;)

Dat is echt funest voor een ketting. Een ketting rekt ook niet, als je voorbij de rekgrens van het staal gaat blijft ie rekken totdat hij breekt. Een ketting heeft wel verlenging door slijtage en alle pen-bus contacten zetten zich de eerste uren. Te strak zetten :N, gewoon even naspannen als het al nodig is :Y

Goeiemoggel btw :W
 
Dat is echt funest voor een ketting. Een ketting rekt ook niet, als je voorbij de rekgrens van het staal gaat blijft ie rekken totdat hij breekt. Een ketting heeft wel verlenging door slijtage en alle pen-bus contacten zetten zich de eerste uren. Te strak zetten :N, gewoon even naspannen als het al nodig is :Y

Goeiemoggel btw :W
ik heb het ook over "net ff wat strakker" ;) niet over strak, strak... hahaha
dit gaat om de busjes... en niet om het staal... :+



en btw: :W
 
Huh berichtje gemist??? Dickie op een Blade?

Ook van mij de hartelijke felicitaties, welk model is het geworden?

Dan krijgen we in de loop van dit jaar nog het bericht dat ook Mathieu (weer) op een motor stapt? :? Ietsje zwaarder dan, (de motor, niet de berijder :P )
 
Gisteren toen wij weg reden bij het paintballen kwamen we nog een zwarte 1000RR tegen met MF sticker op de rotonde bij de A9/afslag oude schiphol. Iemand van hier :?
 
@:

Japser
smettevdev
marmachine
zZlaapkopZz

en anderen die het willen weten ;)

Ik zou nog even wat foto's plaatsen van de montage van mijn Zumo550, hier komen ze:


91929718.jpg


87305540.jpg


37369393.jpg


36166642.jpg


56169287.jpg


37392664.jpg


75078987.jpg


Voor de rest heb ik een vaste voeding gelegd tussen de Zumohouder en de accu.
Dit heb ik netjes weggewerkt achter het frame. Hiervoor wel eerst de kap om de tank moeten weg halen maar dan kon je wel mooi overal bij (hier helaas geen foto's van, maar het is ook niks bijzonders...)

Gr
 
@:

Japser
smettevdev
marmachine
zZlaapkopZz

en anderen die het willen weten ;)

Ik zou nog even wat foto's plaatsen van de montage van mijn Zumo550, hier komen ze:


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de rest heb ik een vaste voeding gelegd tussen de Zumohouder en de accu.
Dit heb ik netjes weggewerkt achter het frame. Hiervoor wel eerst de kap om de tank moeten weg halen maar dan kon je wel mooi overal bij (hier helaas geen foto's van, maar het is ook niks bijzonders...)

Gr
super, thanks... ;)

die houder... waar heb je die weg?
want daarop is de steun van de ATC5000 wel op te fixen...
 
@:

Japser
smettevdev
marmachine
zZlaapkopZz

en anderen die het willen weten ;)

Ik zou nog even wat foto's plaatsen van de montage van mijn Zumo550, hier komen ze:


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de rest heb ik een vaste voeding gelegd tussen de Zumohouder en de accu.
Dit heb ik netjes weggewerkt achter het frame. Hiervoor wel eerst de kap om de tank moeten weg halen maar dan kon je wel mooi overal bij (hier helaas geen foto's van, maar het is ook niks bijzonders...)

Gr

Zit netjes, Berry... Mooi recht naast je dash, beter dan zo schuin weg zoals ik eerder zag..
 
Goeiesmiddags allemaal!!!! :W

@ Dicky: Gefeli met de aankoop van je Blade & "welcom to the club"! *O*


@ All: Paint-ballen gisteren was erg gezellig! Flink gerend, gezweten, geschoten en vooral gelachen! :Y Komende zomer (en dan met VEEL meer) maar eens buiten! *D


@ Allen die niet bij het Paintballen waren en het dus nog niet weten (behalve Brander dan ;) ):

full

En dus de komende tijd alleen nog (maar dan wel heeeeel veel) weg km's maken.....
 
Laatst bewerkt:
@:

Japser
smettevdev
marmachine
zZlaapkopZz

en anderen die het willen weten ;)

Ik zou nog even wat foto's plaatsen van de montage van mijn Zumo550, hier komen ze:


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de rest heb ik een vaste voeding gelegd tussen de Zumohouder en de accu.
Dit heb ik netjes weggewerkt achter het frame. Hiervoor wel eerst de kap om de tank moeten weg halen maar dan kon je wel mooi overal bij (hier helaas geen foto's van, maar het is ook niks bijzonders...)

Gr

Thanks Berry, zit er erg netjes op! Inderdaad iets rechter dan bij Smettevdev

Ik had ook al gekeken naar dat boutje van de voorpoot, maar ik was (ben) eigenlijk een beetje bang om daar wat aan te zetten....

@FastFrreddy: Mooi om toe te voegen in de OP (als optie 2?) :9
 
nope verre van :N maar ze zijn alleen gestopt met de carbon acc :P
Het maken van de carbon-onderdelen nam te veel capaciteit weg van het fabriceren van uitlaten... aldus de importeur... :/

LekkeRR :9~ btw op de Honda site staat dat de lange hugger niet geschikt is voor een abs versie , ff ter info alleen :)
Heb je daar een linkje van? Ik heb dat nog niet kunnen vinden...
 
vraagje :
Ik heb een blade 2006

ik nu na winterstop motorstarten.
krijg een malfunction het rode MIL licht knippert samen met F1 in de volgende takt
3 x langzaam en 4 x snel,

iemand enig idee wat het betekend of waar ik het kan vinden ?

ik heb de vraag ook in techniek gesteld maar hier zittenmeer 1000 RR rijders
 
Servomotor uitlaatklep.

3 lang staat voor 30, 4 x kort voor 4

code 34 is de uitlaatklep

iets met de uitlaat gedaan? Nieuwe? Servo losgekoppeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan