Kastopruiming: Yamaha Alarm, Acerbis Koplamp, Tankpads etc

@Bigvin->NP!
@Kwajesaki-> You win ;) ik zal je een mailtje terug sturen!
@Fighter henk-> oke prima, ik ga hem dan klaar leggen voor de post.

Ik ben momenteel ziek, dus de verzending kan even duren... doe mn best om alles deze week nog de deur uit te krijgen, maar de buikgriep werkt niet echt mee!
 
Hallo Fantom,

Hij zou moeten passen. Ik heb wat op internet gezocht, en hij past iig wel op (bijna) alle modellen yamaha tot 31 december 2003. Echter heb ik zelf nooit een FJR gehad, en weet het dus niet zeker!
 
Héé mensen, die remleiding is geen remleiding, maar een leiding voor hydraulische koppeling!! hij is 1,5 mtr lang hoor!!

je zal maar net een choppert met apehanger stuur erop hebben.. dan hejje wel een beetje lengte nodig :Y

verders geen interesse :P
 
Fantom is afgehaakt, Alarm is nog beschikbaar en voorbereidt op alle Yamaha modellen tot 2003! Past ook op andere motormerken, maar dan zullen er andere stekkertjes op gezet moeten worden!
 
Laatst bewerkt:
'Grote Kastopruiming: clip-ons, remleidingen, koplamp, Alarm' > 'Kastopruiming: Yamaha Alarm, Acerbis Koplamp, Tankpads etc'
 
@Kofferrek> Danku!!!

@Kasprr-> Hij is onderuit gegaan met de motor...vervelend!

@Ralph-> Het alarm is voorbereid voor de meeste modellen van tussen 98 en 2003. Dit betekend dat de vorm van de stekkertjes het zelfde zijn als op de motorfietsen van die tijd. Mocht je andere stekkers hebben is dit simpelweg op te lossen door er een mannetje/vrouwtje stekker op te monteren!
 
Middag, hejje die anderhalve meter hydraulische koppelingskabel nog liggen ?
of is die ondertussen al verkocht ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan