handgereedschap te koop (gebruikt)

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Tangen, schroevendraaiers, hamer, nieter, zaagje, doppen, ring/steek, baco....

Zie de foto's.

Ik heb inmiddels alles van de dure merken, en zit nu met dubbel spul.

Doe een leuk bod, en je mag het hele zwikkie komen ophalen in Tilburg.

Voor de duidelijkheid: het is echt een samenraapsel van goede schroevendraaiers en matige, enz.

Het gaat om een verzameling loose spullen én wat er in die rode koffer zit.

gereedschaprodekoffer.jpg

gereedschaptotaal.jpg

gereedschaplinkerdeel.jpg

gereedschaprechterdeel.jpg
 
Ik weet iet of je los verkoopt...

Maar dan heb ik evt. wel interesse in dat kleine handzaagje, de ratelschroevendraaier, en de T-greep met de doppen die ernaast liggen.
 
Ik weet iet of je los verkoopt...

Maar dan heb ik evt. wel interesse in dat kleine handzaagje, de ratelschroevendraaier, en de T-greep met de doppen die ernaast liggen.

Tja, liever niet.

Maar als ik een tip mag geven: die dingen los kopen bij de bouwmarkt is net zo duur als bij mij kopen en verzendkosten of benzine betalen.

Niet dat ik er zo veel voor vraag, maar die peut is tegenwoordig zo duur....

Maar be my guest hoor. Wat zou je er voor willen geven?
 
Uhm briefpost O-)

@Radjatoe, hoe lang moesten ze ook al weer worden? Heb nog wel 15mm aluminium liggen maar niet veel...

Wordt al gauw een pakketje van een euro of 6.

Kijk maar even wat je er van vindt.
 
@Martell, kan dat niet in zon DVD enveloppe? Kost 1,56

@Radjatoe, heb de yoshi's er even opgelegt, kom 20mm te kort. -O- Volgende week ff wat regelen met frank *O*

Of ben je ook geholpen met 4mm schetsplaten en 2 11mm vulbussen? wel zwaar gewichtsbesparend offc. :+
 
Laatst bewerkt:
Sja ik heb wel intresse voor de hele ratteplan maar wat had je qua bedrag in ged88? Mijn huis woont in Breda dus daar kan het niet aan liggen ... stuur mij ff een pb oid ..
 
Laatst bewerkt:
Hatsekidee: verkocht. *O*

Wat mij betreft een slotje.
 
Tja, liever niet.

Maar als ik een tip mag geven: die dingen los kopen bij de bouwmarkt is net zo duur als bij mij kopen en verzendkosten of benzine betalen.

Niet dat ik er zo veel voor vraag, maar die peut is tegenwoordig zo duur....

Maar be my guest hoor. Wat zou je er voor willen geven?

dus je vraagt er wel véél voor.. :?
 
dus je vraagt er wel véél voor.. :?

Tuurlijk. Hoe meer in de beurs, hoe beter..... :+

Wat ik bedoelde is dat het aankoopbedrag weliswaar laag is, maar dat verzendkosten of op en neerrijden (benzinekosten) de totale kosten wel omhoog schroeven.

Dan is een hogere prijs bij de bouwmarkt al snel gecompenseerd, als die kosten voor tanken of een pekketje via TPG niet gemaakt hoeven te worden.

Zo duidelijker?
 
Tuurlijk. Hoe meer in de beurs, hoe beter..... :+

Wat ik bedoelde is dat het aankoopbedrag weliswaar laag is, maar dat verzendkosten of op en neerrijden (benzinekosten) de totale kosten wel omhoog schroeven.

Dan is een hogere prijs bij de bouwmarkt al snel gecompenseerd, als die kosten voor tanken of een pekketje via TPG niet gemaakt hoeven te worden.

Zo duidelijker?

ooooooooooohhhhh...
 
ooooooooooohhhhh...

Daarom schreef ik ook dat ze bij mij net zo duur zijn als kopen bij een bouwmarkt èn verzendkosten/benzine betalen.

Ghe ghe... _O-

Nah ja, tis verkocht voor 125 euro, dus je vist sowieso achter het net ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan