Remschijf Suzuki GSXR 600/750 K4

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Te koop aangeboden:

Remschijf achter: Suzuki Gsxr K4 600/750. 100%recht en in goede staat.
2 remschijven voor: waarschijnlijk 1 van de 2 krom.

Prijs: TEAB hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben. Voor de personen die van richtprijzen houden (en die zie je nogal op dit forum }) ) achterschijf 50 euro. remschijven voor lijkt me een kratje Heineken wel een mooie vergoeding *O* .

Schijven zijn ook te ruil tegen een dubble bobble ruit voor mijn Suzuki 600 K4.

Piccie:

full


Groeten Michel
 
Meer dan suzuki remschijven :+

mijn achterremschijf is iig verrot van mn K4, moet mn voorremschijven nog bekijken, maar als die ook verrot zijn koop ik hoe dan ook een nieuwe complete set.

mochten mn voorremschijven nog goed zijn, zal ik er over nadenken jou van je ori schijf af te helpen ;)
 
laat maar weten als je interesse hebt. Mijn motor vertoonde een trilling bij het aanremmen (voorkant), ik heb een complete schijvenset op de kop kunnen tikken (2de hands) waarbij mijn voorschijven vervangen zijn, en mijn K4 weer als een zonnetje remt *O* .
De achterschijf heb ik zelf dus nog niet gebruikt.
De voorschijven zijn denk ik geen interesse in, dus die verdwijnen binnenkort in de grote bak van de lokale ijzerboer. Of......er moet iemand nog een kratje Heineken koud hebben staan O-)

Groeten Falierke
 
Laatst bewerkt:
Oma zegt, laten we dit topic even nieuw leven in blazen }) . Schijf nog steeds te koop!
 
Als je ziet wat zwevende schijven nieuw kosten zou er toch wel iemand een kratje gerstenat voor over moeten hebben. Maar misschien pas bij beter weer: niet rijden = niet slijten :)
 
Nou het kratje gerstennat is dus voor de 2 schijven voor de voorkant waarvan ik het vermoeden heb dat er 1 krom is. Dus de vergelijking trekken met nieuwe schijven begin ik maar niet aan :X . Ik heb dus niet gecontroleerd of ze daadwerkelijk krom zijn, maar bij het monteren van de andere set was ik van mijn "trillende voorkant" af.

De achterschijf daarentegen is als nieuw!!

Ik hoop er iemand blij mee te kunnen maken, en aan de andere kant dat iemand mij met wat cash blij maakt zodat ik weer wat inkopen op de beurs kan doen :9 .

P.s. ook winterhandschoenen in de afdeling te koop kleding te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan