Nieuwe universele paddockstand / motorbok voor achter

TheFarmer

MF'er
18 jan 2004
193
0
Boskoop
Te Koop:

Ik heb een nieuwe universele motorbok / paddockstand te koop voor aan de achterzijde van de motorfiets. Helaas past deze niet op mijn motorfiets. De maximale breedte van de bok is 26 cm.

De bok is alleen af te halen in Boskoop.

30 euro
full
 
Hij ziet er toch echt uit voor een voorkant hoor :Y

Heb je toevallig iets van een merk naam :?

Ik heeft namelijk wel interesse ;)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens, het bijbehorende foldertje. ;) Het kan natuurlijk altijd dat de fabrikant het
niet helemaal snapt. Mijn idee lijkt die inderdaad meer voor de voorkant.

De bok heeft geen merk :) Je kan hem uiteraard eerst proberen.
full
 
Ik heb deze ook. En de bijbehorende voorbok uit dezelfde serie.

Dit is dus een achterbokje... :Y
 
Ik heb deze ook. En de bijbehorende voorbok uit dezelfde serie.

Dit is dus een achterbokje... :Y

En nog mooier: er zitten wel die pallen voor onder een voorvork op.

Dus wellicht ook daar nog te gebruiken.
 
Geen idee wat de breedte van de voorvork van een R6 uit 2001 is (heb de motor niet thuis staan dus kan ook niet even opmeten), maar zou deze paddockstand voor de voorkant van een R6 te gebruiken zijn?

Zo ja, dan wil ik hem wel komen halen.

Gr.Paul
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat de breedte van de voorvork van een R6 uit 2001 is (heb de motor niet thuis staan dus kan ook niet even opmeten), maar zou deze paddockstand voor de voorkant van een R6 te gebruiken zijn?

Zo ja, dan wil ik hem wel komen halen.

Gr.Paul

Ik heb hier ook geen R6 staan dus ik zou het ook niet weten. Misschien dat iemand het voor je wil opmeten.
 
Als jij de maten op wilt meten tussen de 2 buisjes aan elke kant die als soort lepels dienen, dan kan ik morgen de dikte van m'n vorkpoten opmeten en dan weten we of het past. Ik zal dan ook de breedte van m'n vork opmeten.
 
Als jij de maten op wilt meten tussen de 2 buisjes aan elke kant die als soort lepels dienen, dan kan ik morgen de dikte van m'n vorkpoten opmeten en dan weten we of het past. Ik zal dan ook de breedte van m'n vork opmeten.

Prima, ik meet morgen de afstand op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan