Setje Tokico 6 suckers

KaWaReZ

MF veteraan
10 nov 2003
14.079
10
Den Haag
TK, setje Tokico's 6 suckers

Nieuwe remblokken

Komen onder een TLR vandaan

Heb er nog een (ook nieuw) staalomvlochten leiding bij (van klauw naar klauw). De Leiding die naar de pomp loopt heb ik gebruikt als achterremleiding voor mn ZX10.

VP 150,-
of doe een leuk bod.

PS: remblokken zijn Delta's , is mijn eerste setje geweest onder de TLR.
uit ervaring onder de ZX10 kan ik zeggen dat deze blokken vrij zacht zijn (of ik remde gewoon als een malloot... met 3-5k waren ze op)
 
Laatst bewerkt:
VP staat op 150 :+
is een soort van startbod..... (als ik zeg 5 tientjes is de hele handel zo weg :+ )
je kunt bieden via PM

Af te halen in Den Haag (evt mee te nemen Zaterdag op de motorbeurs)
 
foto moet ik ergens ervan hebben (en anders maak ik m straks na werk wel ff)

Als t voor een TLS is, hoef je er alleen maar nog een stalen bovenleiding bij te kaufen... iets van 4-6 tientjes en je hebt een 6sucker conversie op je TLS
 
foto moet ik ergens ervan hebben (en anders maak ik m straks na werk wel ff)

Als t voor een TLS is, hoef je er alleen maar nog een stalen bovenleiding bij te kaufen... iets van 4-6 tientjes en je hebt een 6sucker conversie op je TLS
zouden ze ook op een oud model sv passen?
 
foto moet ik ergens ervan hebben (en anders maak ik m straks na werk wel ff)

Als t voor een TLS is, hoef je er alleen maar nog een stalen bovenleiding bij te kaufen... iets van 4-6 tientjes en je hebt een 6sucker conversie op je TLS

tja.. voor het mooie ook een rempomp van 'n TLR (16mm) ipv standaard (14mm)

alhoewel ik wel moet zeggen, dat ik ook 1½ seizoen met 14mm pomp heb gereden op 6 zuiger klauwen incl. stalen leidingen & overleefd heb..

maar nu heb ik een 16mm pomp thuis liggen.. Eerdaags even monteren. :+

owja succes met de verkoop.. heb eventueel wel interesse, maar geef momenteel teveel geld uit aan opsmuk ipv nuttige onderdelen om die oldskool af te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
pompje heb ik ook nog... alhoewel... een kenner kan het identificeren als een (wijlen?) TLR-pomp... wat er van over is.. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan