Burgman 200

64cb4195f8b1b46fc603d8ee4b707308.jpg

Even voorstellen,
Dit was mijn eerste motorscooter, de Honda Foresight 250 uit 1997 hier heb ik ook met veel plezier op gereden maar de Foresight kon niet op tegen de Burgman.
De Honda was dan ook 11 jaar ouder dan de Suz.
Ik zag dat mijn Foresight nog steeds te koop staat bij Motoport, kan ook niet anders want ze vragen er de hoofdprijs voor!

Greetz Storkie!!
 
Heb net een burgman 200 gekocht *O* *O*
Hij is donkergrijs, uit 2007 en heeft 17000km gelopen.
Verder zit er een topkoffer in kleur op en zaten er 3 verschillende
windschermen bij.
Heb net een klein stukje gereden en ben superblij :]
Wat is zo"n 200cc snel vergeleken bij mijn 83er 125cc honda lead!
Ik zal binnenkort even een foto plaatsen
 
Welkom Leader, (wel ff je naam aanpassen)

Weer een B200 rijder :] erbij!! Die 75 cc extra zal je inderdaad best merken.
Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.
Laat de plaatjes maar komen!

Groeten :W van
full

Het Yskonijn 8-)
 
Bedankt allemaal :)
Wat rijdt dit ongelofelijk lekker zeg, heb gister nog even een rondje van 25km
gemaakt en was er zo van ondersteboven dat ik vergeten ben foto"s te maken |(
Dus dat moet ik nog even doen.
Mijn lead hou ik er trouwens bij als het echt rot weer is want de burgman moet wel mooi
blijven 8-)
 
Ja, ik vind de B200 ook erg mooi, maar in de eerste plaats is het toch m'n woon-werk paard.
Dus weer of geen weer, zolang het niet glad is moet ie aan de bak. Af en toe even goed de troep eraf spuiten, zodat de boel weer een beetje toonbaar is.
 
Ben nu gewoon nog zo blij met mijn burgie dat ik het nu nog zonde vind om
hem vies te laten worden maar misschien ben ik zo wel zo erg verwend door mijn
burgie dat ik nooit meer op de lead stap.
Met mijn lead wordt ik namelijk door elke 50cc scooter bij het stoplicht voorbij gereden,
maar als die dan boven de 40km/h komt haalt hij wel een top van 85km/h op de teller (als de weg lang genoeg is :P ), terwijl mijn nieuwe trots van 0 naar 85 in 2 sec gaat ( voor mijn gevoel dan :) ).
Maar we zullen zien hoe het loopt, ben in ieder geval o zo blij :]
 
Mooie machine, maar beetje hoge vraagprijs.
Ik heb hem goedkoper bij de dealer met garantie gekocht, met net 1200 km op de klok.
Was, zo te zien, echt een goede deal.
 
de grote broer is al erg ervaren en op leeftijd dus die voelt zich op alle snelheden wel als een vis in het water.
geen punt om het kleinere broertje bij de hand te nemen :)
 
hallo Burgman 200 rijders,

ik ben van plan om een andere kuipruit te plaatsen. op de suzuki site worden er 2 ruiten aangeboden; de vario- en touring kuipruit. ik ben in het bijzonder geinteresseerd in de vario (smoke) kuipruit maar ik vraag mij af of het ook functioneler is vergeleken met de touring kuipruit. en zitten er ook nadelen van zo'n smoke tint ( zicht op weg bij verschillende omstandigheden) tov een heldere kuipruit? wat zijn, voor zover jullie één van deze ruiten bezitten, jullie ervaringen ermee.

alvast bedankt
 
hey scootfan,

ik heb gekozen voor de hoge tourruit.
ik wou wat meer uit de wind en regen zitten.
hij bevalt goed moet ik zeggen, ik gebruik hem ongeveer 1 maand nu.

groet,

chengeve
 
Jammer voor je, van de toertocht.
Ik heb de vario-ruit, vind ik zelf erg mooi. Scheelt flink in de rijwind, ook je handen worden iets meer afgeschermt, maar heb niet de illusie dat je in de regen droogblijft.
Geen last van zichtbelemmeringen, ik kijk er gewoon overheen.

full

full


Groet, Yskonijn
 
Vanuit Belgie gezien komen we allemaal "uit het noorden" :+

Ha ha, dat vindt ik een goeie!!!! Het zou leuk zijn wanneer er ergens in het midden des lands een motorscooter meeting gehouden zou worden.

Overigens bedankt Chevenge en Yskonijn voor jullie reactie! heeft zo'n ruit ook invloed gehad op jullie topsnelheid en handelbaarheid bij hoge snelheden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan