motor verplaats karretje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave1978

MF veteraan
10 nov 2008
1.445
0
Flevoland (Almere)
ik heb via mf een motomover gekocht.
Hier zet je het achterwiel op, in zijn 1e versn, en je kan alle kanten op met je achterkant.
erg prettig in kleine ruimte's en of om een draai te maken.

ik heb er via mf donderdag 70,- voor betaald aan bart.
nu te koop voor 50,- nieuwe 1-maart- prijs.

is in hilversum af te halen, vanaf de jaarbeurs kan je bv even langsrijden ;) :+

foto via dave.barbara@versatel.nl

karretje is rood van kleur, en heeft 4 wielen die alle kanten op kunnen draaien.
met een rem voor het oprijden, zo simpel maar handig.

Reden verkoop:"heb een garage met veel ruimte |(
 
Laatst bewerkt:
mfkarretje.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die Rooie zijn toch sneller?

Niet dat ik interesse heb want ik heb ook een ruime hok...alhoewel met die 2de fiets erbij....
 
bart van mf heeft deze ook gebruikt (heeft nu een bmw rs1200) en hem niet meer nodig.
hij heeft hem gebruikt voor zijn r1. achterwiel erop, in de versnelling, erop blijven zitten en met je kont de motor naar de gewenste richting sturen;) kan je makkelijk alle kanten op en draaien.
 
Waarom niet?

Je kunt je achterwiel zo juist prima verplaatsen. Scheelt erg veel als je weinig plek heb.

Met je middenbok op de mover heb je veel meer draai- en keermogelijkheden; je kunt de motor alle kanten uit draaien. Omdat je 'm heel makkelijk met beide wielen los van de grond krijgt, immers: het kantelpunt zit in het midden. Een lichte druk op de buddy en de motor is met beide wielen vrij.
Met alleen de mover onder het achterwiel zit je nog met je voorwiel dat je niet zijwaarts kunt bewegen.

moto-%20mover.jpg


cav04_462.jpg


motormover.gif
 
Laatst bewerkt:
Met je middenbok op de mover heb je veel meer draai- en keermogelijkheden; je kunt de motor alle kanten uit draaien. Omdat je 'm heel makkelijk met beide wielen los van de grond krijgt, immers: het kantelpunt zit in het midden. Een lichte druk op de buddy en de motor is met beide wielen vrij.
Met alleen de mover onder het achterwiel zit je nog met je voorwiel dat je niet zijwaarts kunt bewegen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar sommige motoren hebben geen middenbok en dan scheelt het wel als je hem ergens heen moet steken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan