mf 400cc meeting 2009

rubberduck33

MF veteraan
7 jul 2007
1.461
0
Tilburg
31 mei 2009



Ik stel wel voor dat we ergens in het midden van het land gaan toeren


Verzamelen tussen 11 en half 12,
aan de a12 richting utrecht, Total pomp.

TOTAL Oudenhorst Rijksweg A12 3931 PD WOUDENBERG

Google Maps

voor degene die nog moeten tanken kunnen hier de tank volgooien, bakkie koffie en wat ouwehoeren.
vertrek rond 11:30 uur, na vertrek zullen we door de binnenlanden rijden.
Onderweg zullen we een keer pauzeren voor koffie en de inwendige mens.



ben nog bezig de route uit te stippelen. maar zal ongeveer honderd tot 150 km zijn.



snelle 250cc 2 strokers zijn ook welkom


gedragsregels (kleine lettertjes)

Ik zal me niet aan de toegestane snelheid houden, maar ga er ook niet overdreven overheen , maar boetes zijn voor eigen risico
Hou degene die achter je rijdt in de gaten, zie je hem/haar niet meer in je spiegels, stop dan op een veilige plek tot ze weer bij de groep zijn. Als iedereen dit doet raken we niemand kwijt.
We rijden baksteensgewijs.
Ga niet gevaarlijk rijden/stunten of jezelf proberen te bewijzen tegenover de groep, zoiets loopt vaak slecht af en het is niet nodig.
Onderweg wordt een pauze ingelast, waar je zoveel kunt posen als je wilt, doe het dus daar en niet op de openbare weg.

boetes zijn voor eigen risico.




wie hebben we tot nu toe

rubberduck33
djeepert
thefastmen
Barbarita + vriend
spiraldive
Nickel89 als ie de schuur weer in mag om te spuiten.
Jolan
NielsDerksen ovb
OmafietS
MotorThom
HendrikPV40 als ie opschiet met zijn rijbewijs
danzx6rr misschien met 2 motoren
jump2limits ovb
 
Laatst bewerkt:
Ik wil mee! *O*

Alleen 10 mei komt niet zo heel goed uit, verjaardag van vriendje vieren we dan zeer waarschijnlijk...

Edit: vriendje met VFR750 mag dan toch ook wel mee??
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook mee! *O*

Enig idee welk deel v.h. land? Ik kom zelf uit de buurt van Gouda.

Elke datum behalve 24 Mei is ok.
 
Ik hoop mijn rijbewijs te hebben tegen Mei... en dan ben ik ook wel vd partij!! :Y

Overigens, Bert... post het anders ook effe op Vierhonderd.freeforums.org ;)
 
Heb je al iets gepland?
Ik heb deze week mijn her's.... :/

Dus ben echt retedruk... volgende week hebben zo'n eerste week na een evenementenweek, is altijd heel relaxt... lekker rustig allemaal... ik denk dat ik er dan nog eens goed voor ga zitten en alles ga regelen, want wil nu onderhand toch wel eens wat resultaat van mezelf zien :Y
 
Ik heb deze week mijn her's.... :/

Dus ben echt retedruk... volgende week hebben zo'n eerste week na een evenementenweek, is altijd heel relaxt... lekker rustig allemaal... ik denk dat ik er dan nog eens goed voor ga zitten en alles ga regelen, want wil nu onderhand toch wel eens wat resultaat van mezelf zien :Y

I consider it done.
 
I consider it done.
You couldn't consider shit :P

I'm going to own that motherf*cking drivingtest :Y
(Collega van mij, motorjournalist en Belg, had n keer voorgesteld om les te krijgen van de Belgische stuntrijder Bleuk _O- Had ook best lachen geweest :+ )
 
Ik wil wel komen, hopelijk heb ik volgende week mijn rijbewijs en kan ik het buitenland gaan verkennen (ik ben van Belgie)

Ik heb allesins al alle4 de datums im mijn agenda gezet

Ik rijdt zelf met een NC30, maar ben zeer benieuwd om eens naar die nsr250 en wat anderen NC30's en 35's te kijken ;-)
 
Ik wil wel komen, hopelijk heb ik volgende week mijn rijbewijs en kan ik het buitenland gaan verkennen (ik ben van Belgie)

Ik heb allesins al alle4 de datums im mijn agenda gezet

Ik rijdt zelf met een NC30, maar ben zeer benieuwd om eens naar die nsr250 en wat anderen NC30's en 35's te kijken ;-)
Er zullen ook wat NC24's aanwezig zijn en wellicht ook nog wel een NC21, hoor :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan