Ducati Topic 36: Mika Kallio, a new ducati-star is born

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O-

flauw grapje, maar er blijven mensen intuinen... kijk even goed waar de link naar verwijst ;)

Ja, dat scherm kan ik normaalgesproken al amper vinden, laat staan wijzigen, ben niet goed in wachtwoorden, wanneer 'k nieuwe computer koop is er ellende. Vandaar dat m'n PC op het werk al sinds 2002 in bedrijf is.....

Inderdaad wel running gag aan het worden....

EDIT:Jep, nu snapikem! _O- _O- _O- _O- :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Nou het was weer 2x nixs bij de Motoport, hebben ook nooit wat op voorraad hiero, maar desalniettemin dezelfde lampjes in bestelling om de kinpperglaasjes 1op1 om te zetten (knipperdraadjes heb ik nl ooit heel mooi gesoldeerd, dus dan liever glaasje uitwisselen)

Wel een tip: ligt (GRATIS) een centimeters dik jaarboek motorinfo 2009, bij die Motoports, boordevol met goodies/kleding enzo, mooi voor een regenachtige dag... :)

full
 
Maar eerst maar eens kijken of ik er donderdag met Carl uit kan komen. Reparatiekosten vallen me toch wat tegen. Nadeel is dat die drukplaatjes ook niet zo goed 2e hands te verkrijgen zijn.

Wat moest Carl aan je fiets doen? Volgens mij heb ik m daar pas zien staan. :Y
 
Vandaag de seat cover ontvangen.

Maar toch nog een vraagje:[moet nog aardig drukken om de buddy te vergrendelen]

Bij de seat cover is ook een vergrendelingspen bijgeleverd die onder de buddy zit. Alleen naar mijn idee is de lengte hetzelfde/uitsparing hetzelfde,enigste verschil is de punt de orginele is wat scherper dan de toegeleverde.
Iemand hier ervaring mee? [betreft een 900 SSi.e]

DSC01782.jpg
 
Vandaag de seat cover ontvangen.

Maar toch nog een vraagje:[moet nog aardig drukken om de buddy te vergrendelen]

Bij de seat cover is ook een vergrendelingspen bijgeleverd die onder de buddy zit. Alleen naar mijn idee is de lengte hetzelfde/uitsparing hetzelfde,enigste verschil is de punt de orginele is wat scherper dan de toegeleverde.
Iemand hier ervaring mee? [betreft een 900 SSi.e]

[afbeelding]
schroefje los en schroefje weer vast meer is het toch niet, werkt prima bij mij idd je moet hem wat stevig over de buddy drukken
full
 
best geinig dat elke discussie hier in het topic altijd met gofoggy te maken hebben.

terwijl het in het echt zon innemende fries is _O- _O-
 
Zelfs als broer kun je hem er goed bij hebben.
Wat kan ik zeggen.....; ''het spotlicht lijkt me altijd te vinden''!!!




nog geen minuut geleden een uitspraak in veronica-serie ''According to JimFoggy'' :Y _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Zijn bij jou ook per 1 Januari de prijzen gezakt van je motoren die je te koop aanbied |( |( dat doet toch niemand,er zal zo links en recht best wel eens een prijskaartje veranderd worden maar echt niet alle dealers gaan over op jou idee. :N :N
Wat vinden jullie,

Een motor, gebruikt, geen verzamelding ofzo, die verleden jaar een x bedrag kostte bij een motorzaak, mag die daar dit jaar even duur zijn??

Ik noem nog net geen namen, maar ik vind dat er dit jaar een ander prijskaartje aan hoort te hangen, of niet dan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan