Kinderzitje voor op de Motor

M.A.N.S.

Die hard MF'er
16 mrt 2004
871
8
Delfgauw
Facebook
Een enigzins aangepast kinderzitje voor achterop de motor.
Ik heb het kinderzitje aangepast voor op de R1, zodat deze perfect aansloot op het zadel. Dit is niet ten koste gegaan van het zitje. Ik heb hem op meerdere motoren gepast (zowel op tourmotoren als buikschuivers) en het past het heel goed.

Foto's volgen .....

Foto-WPGA8HHX-D.jpg


Foto-OL73LRXE-D.jpg


Nieuwprijs: 142,50 Euro

Doe een goed bod en hij is voor jou ?




Motorzitje of scooterzitje: het ideale kinderzitje om uw kind veilig mee te nemen achterop uw scooter, motorscooter of motor!
Kinderzitje is leverbaar in 2 modellen:
Scooter/Motor
Maxi-Scooter/Motor (voor scooters en motoren met groot zadel, extra lange bevestigingsbanden)
Past op bijna alle modellen scooters en motoren
Kinderzitje geschikt voor kinderen van 2 1/2 tot 8 jaar
(14-30 Kg.)
TÜV goedgekeurd (TÜV-BAYERN - TP 456758 12)
Veilig en handig
Eenvoudige en snelle montage (zie de foto's en de video)
Niet gevoellig voor diefstal d.m.v. de zadelvergrendeling
Weerbestendig
Milieuvriendeklijk, gemaakt van FCKW-vrije materialen.
 
Laatst bewerkt:
Een enigzins aangepast kinderzitje voor achterop de motor.
Ik heb het kinderzitje aangepast voor op de R1, zodat deze perfect aansloot op het zadel. Dit is niet ten koste gegaan van het zitje. Ik heb hem op meerdere motoren gepast (zowel op tourmotoren als buikschuivers) en het past het heel goed.

Foto's volgen .....

Nieuwprijs: 142,50 Euro

Doe een goed bod en hij is voor jou ?




Motorzitje of scooterzitje: het ideale kinderzitje om uw kind veilig mee te nemen achterop uw scooter, motorscooter of motor!
Kinderzitje is leverbaar in 2 modellen:
Scooter/Motor
Maxi-Scooter/Motor (voor scooters en motoren met groot zadel, extra lange bevestigingsbanden)
Past op bijna alle modellen scooters en motoren
Kinderzitje geschikt voor kinderen van 2 1/2 tot 8 jaar
(14-30 Kg.)
TÜV goedgekeurd (TÜV-BAYERN - TP 456758 12)
Veilig en handig
Eenvoudige en snelle montage (zie de foto's en de video)
Niet gevoellig voor diefstal d.m.v. de zadelvergrendeling
Weerbestendig
Milieuvriendeklijk, gemaakt van FCKW-vrije materialen.
*O*
 
pfff..ik weet t niet hoor een kinderzitje op de motor..

als ouder hoop je het allerbeste, maar ikzelf moet er niet aan denken dat ik met mijn dochtertje ff geraakt wordt door een koekblik en de motor gaat onderuit..ik zit los en kan eraf worden "geslingerd" maar mijn dochtertje zit vastgesnoerd op de weet ik hoe mijn motor verder gaat zonder bestuurder..

hmmzz -O-
 
pfff..ik weet t niet hoor een kinderzitje op de motor..

als ouder hoop je het allerbeste, maar ikzelf moet er niet aan denken dat ik met mijn dochtertje ff geraakt wordt door een koekblik en de motor gaat onderuit..ik zit los en kan eraf worden "geslingerd" maar mijn dochtertje zit vastgesnoerd op de weet ik hoe mijn motor verder gaat zonder bestuurder..

hmmzz -O-

Het lijkt me dat dit topic bedoeld is voor mensen die het WEL zien zitten.

Ben wel benieuwd naar de foto's.
 
kinderzitje_aprilia_rsv_mille.jpg


Inderdaad zit de persoon in het stoeltje los. Vast zetten van de kleine achterop is natuurlijk uit den boze.
 
Laatst bewerkt:
pfff..ik weet t niet hoor een kinderzitje op de motor..

als ouder hoop je het allerbeste, maar ikzelf moet er niet aan denken dat ik met mijn dochtertje ff geraakt wordt door een koekblik en de motor gaat onderuit..ik zit los en kan eraf worden "geslingerd" maar mijn dochtertje zit vastgesnoerd op de weet ik hoe mijn motor verder gaat zonder bestuurder..

hmmzz -O-
Is dat risico op een fiets en dergelijke niet gelijk?



Hoe dan ook, blijft een risico, maar niet veel meer dan op de fiets.
Miss wel een minder risico met goeie kleding en ervanuitgaande dat je niet hard rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Is dat risico op een fiets en dergelijke niet gelijk?



Hoe dan ook, blijft een risico, maar niet veel meer dan op de fiets.
Miss wel een minder risico met goeie kleding en ervanuitgaande dat je niet hard rijdt.


Precies,

Mijn dochter gaat al vanaf haar 6 jaar achterop de motor en natuurlijk alleen in een volledig motorpak, handschoenen, motorlaarsen en een goed passende veilige helm.
 
ow ok..tis een soort veredelde rugleuning..en idd, je kind geheel vastzetten lijkt me niet een prettig idee..daarom zit ze ook achterop in het stoeltje, niet vastgesnoerd(is ook 4 jaar)

en offc kleding is heel belangrijk..

en ja als ik zou rijden rij ik ook netjes..maar 50km/h in de binnenstad is normaal, koekblik kan je alsnog raken..ik zie mezelf nog niet met 50km/h in de binenstad fietsen :)

suc met de verkoop!
 
Ach ..... het hangt in de schuur te wachten ........op een nieuwe eigenaar.

Thanx
 
Wow,

en ik bij mijn vader achterop toen ik 6 was met spijkerbroeken en pothelmpje.
Tijden zijn gelukkig veranderd.
Dit ziet er goed uit, is wel wat zekerder voor bestuurder en kind bij manouvres lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan