Acumen gear indicator (blauw)

ziet er interessant uit...weetje ook waar ik die kabels vandaan moet halen??(zijn ze voor elke motor hetzelfde), wat is er met de kabels gebeurd die er op zaten?
mvg johan
 
Check ik neem hem van je over :Y PB me voor info

Ik hou het voor gezien ... momenteel andere prio's .. :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je een adres hebt waar ik een kabel kan halen voor een schappelijke/niet te gekke prijs, dan kun je de gear indicator als verkocht beschouwen.
 
hier kan je de kabel bestellen
klikkerdeklik

maar zonder stekker kan ook.
Het zijn maar 4 draden, + en de -
eentje die de toerentalpulsen telt
en eentje die de kmpulsen telt



voor 44 euro :X
 
Laatst bewerkt:
Bij Optitune kan ook. Daar heb ik mijn Acumen besteld incl. "verloopkabel". Gewoon even de zoekfunctie gebruiken (vul in : "DG8" en je bent er). Succes met de verkoop!
 
Idd overal wel te bestellen geloof ik..

Kwam hem tegen, oude kabel op de motor laten zitten had toen geen zin om alles los te solderen vandaar.

Er is inderdaad een dure variant voor je kabelboom (gewoon plug en play) 40 euro kost die, weet niet of je de soldeer versie ook los kan bestellen die zal ongetwijfeld goedkoper zijn..
 
Laatst bewerkt:
Idd overal wel te bestellen geloof ik..

Kwam hem tegen, oude kabel op de motor laten zitten had toen geen zin om alles los te solderen vandaar.

Er is inderdaad een dure variant voor je kabelboom (gewoon plug en play) 40 euro kost die, weet niet of je de soldeer versie ook los kan bestellen die zal ongetwijfeld goedkoper zijn..

nou ik wil 'm wel. ik zie dat je ook in amsterdam woont dus ophalen is geen probleem, maar ik geloof dat iemand me voor is.
 
Ik hou niks vast en heb verder nog niks gehoord dus hij is van jou..
 
Laatst bewerkt:
heb nog wel een soldeer kabeltje over, ene zijde plug and play aan de Acumen, andere zijde solderen. Nieuw.

Zeg eens wat leuks...
 
Kijk en het plaatje gemonteerd, ik heb dus wel de kabelboom als extra besteld.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan