micron dempers sp-2 , evt ruil

hop063

MF'er
26 jun 2008
61
0
baarn
heeft iemand interesse voor mijn highmount sportdempers voor vtr sp2 merk micron op zich prima uitlaten maar ik vind low mooier,ben ook in voor ruil


002.jpg

083.jpg
 
Hallo, het is niet mijn fiets, maar die van m'n zwager. Ik zal hem eens aansporen ook actief te worden op het forum......

Ik rijd zelf een BL8, maar ga vaak met hem rijden. het is i.d.d. een superbrute machine (de vtr).
 
Laatst bewerkt:
een kick voor deze uitlaten! :) zelf zit ik al goed in de uitlaten (high mount 2bro's titanium en als reserve highmount laser hotcam carbon).

Let wel op: deze uitlaten zijn dus specifiek voor de SP2, passen niet op de SP1, tenzij je andere aansluitstukken gaat regelen nog.
 
zo, dat zijn mooie dempertjes! Ik heb nog een setje chrome rvs ovale dempers. De dempers zijn low-mount en geven de sp2 een brede look. Let wel zitten geen killers in, dus geluid is...aanwezig :p

plaatje! helaas alleen een van de zijkant en niet van de achterkant. (nieuwe laptop). #lang leve MF documenten!

miehoe.jpg

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel een idee voor die uitlaat. Als je nu eens de aansluiting met de dempet opmeet (diameter buitenwandig) kun je ook alleen de linkpipes ruilen. Met juiste diameter passen die demers gewoon op lowmount link-pipes
 
Hallo Oma :W

Is dit nog actueel? Zowel van de topicopener als van Miehoe?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan