Garmin Streetpilot 2610

Status
Niet open voor verdere reacties.

modder

MF'er
8 sep 2007
227
0
In goede staat, geen krasjes of wat dan ook, goed functionerende Garmin Streetpilot 2610 te koop.
Voor de Zumo er was, was dit DE GPS voor op de motor, waterdicht, touchscreen bedienbaar met handschoenen etc.

In originele doos met:

Beanbag + zuignap voor in de auto (of de een of de ander kan gebruikt worden)
Afstandbediening
512Mb Compact flash geheugenkaart
12 volt voeding/speaker snoer
USB kabeltje
netvoeding
Mapsource City Navigator 8.0 DVD
Mapsource City Navigator 9.0 update DVD
unlockcodes
Uiteraard (was een vraag) Nederlandstalig

200 euro
 
Laatst bewerkt:
fotootjuh op verzoek
DSC_3947.jpg
 
Hoi,

Is deze garmin set helemaal gebruiksklaar , compleet dus?

want zie geen oortjes systeem erbij zitten , ofwel?

en heeft deze garmin ook blue-tooth?

Alvast bedankt , Peter
 
Bij dit systeem zit er af fabriek geen oortje bij, ik heb zelf altijd dit systeem aangesloten gehad op een comset voor bike to bike communicatie, maar je kunt er ook alleen een oortje op aansluiten.
Bluetooth is pas bij de SP2820 gekomen, dus dat zit er niet op.
 
Op dit moment is ie nog gereserveerd, maar dus (nog) niet verkocht
 
Is (en wordt) niet meer gereserveerd, de eerste die wilt kopen kan ook kopen.
 
Prima prijsje zo bij elkaar!

Erg handige dingen mensen, prima met zomerhandschoenen te bedienen, duidelijk display en erg hufterproof!
 
Ben wel geïnteresseerd.

Alleen het volgende, is het niet heel lastig om een oordopje via snoertje naar je helm te hebben?

En de voeding, kun je hem gemakkelijk op je accu aansluiten, of is dat teveel gehannes en is het makkelijker om gewoon wat extra batterijen(hoe lang doe je daar trouwens mee) mee te nemen?
 
Tja of je een snoertje lastig vind is natuurlijk heel erg subjectief.
Gezien het enorme succes van GPS'n met zo'n snoertje vinden vele anderen (mij inbegrepen) het iig niet lastig.
De 2610 heeft geen ingebouwde accu of mogelijkheid om batterijen te gebruiken, maar wordt aangesloten op het boordnet van de motor in dit geval met een cigarettenplugje of op het electriciteitsnet.
In de praktijk heb ik batterijen of accu nooit gemist, routes maak je vooraf op de PC, zet je op het geheugenkaartje en laadt je op het moment dat je ze rijden gaat.
Voor A naar B navigatie gebruik je zoals bij iedere GPS gewoon het schermpje en als je op vakantie bent en je wilt een route maken ofwel met een aansluiting op het electriciteitsnet ofwel op/naast de motor.
Overigens weet ik dat er accupacks te krijgen zijn voor de 2610, maar zoals gezegd dat is voor mij nooit een punt geweest.
Zoals eerder door een paar andere mensen hier in dit topic gezegd (waarvoor dank :) )
Een 2610 is gewoon NOG ALTIJD een van de beste GPS'n voor op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan