Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope iets simpelers.
Bij mijn standaard zit een kil switch das een bout die registreert of je standaardt is ingeklapt of niet.
Die bout was los getrild en zou dus mogelijk kunnen registreren dat mijn standaard uitgeklapt was terwijl dat niet zo was.
dan heb je dus het zelfde effect als met je dodemans knop en krijg je als ie m oppakt die vlammen uit je pijp.
 
Laatst bewerkt:
nope iets simpelers.
Bij mijn standaard zit een kil switch das een bout die registreert of je standaardt is ingeklapt of niet.
Die bout was los getrild en zou dus mogelijk kunnen registreren dat mijn standaard uitgeklapt was terwijl dat niet zo was.
dan heb je dus het zelfde effect als met je dodemans knop en krijg je als ie m oppakt die vlammen uit je pijp.


komt door al dat geros van jouw
 
Mid Get

Midget%20Wrestler%20Fuzzy%20Cupid.jpg
 
nope iets simpelers.
Bij mijn standaard zit een kil switch das een bout die registreert of je standaardt is ingeklapt of niet.
Die bout was los getrild en zou dus mogelijk kunnen registreren dat mijn standaard uitgeklapt was terwijl dat niet zo was.
dan heb je dus het zelfde effect als met je dodemans knop en krijg je als ie m oppakt die vlammen uit je pijp.



hahaha jij kan ook wel zo'n switch gebruiken :+
 
kijk nou ik google banzxr en dit vind ik serieus probeer maar en ervaar het zelf

johan2.jpg
e
 
Laatst bewerkt:
In principe wel ja, alleen genoeg fouten gemaakt door de ander dat hij als schuldige aangewezen zal moeten worden.

Ben nog maar even naar het kantoor geweest om mijn auto-verzekering op kon zeggen omdat ik eindelijk het vrijwaringsbewijs binnen heb gekregen. Wilde ik de motor all risk verzekeren.
Dacht die snotneus mij te vertellen dat dit niet de moeite waard is. De motor is 5 en half jaar oud. Nieuwwaarde lag toen rond de €8000,- dus hij vindt dat de motor nu niets meer waard is en kon ik hem daarom beter WA verzekeren :?
dat zeg ik FBTO
 
het lijkt wel of casper aambeien heeft _O- _O- steeds met z'n kont naast de fiets hangen :+ :+


@ JeeWee , jij moet toch zelf weten HOE JIJ het verzekeren wil :Y :Y


alhoewel ik m'n fighter MET taxatie rapport ook niet all-risk verzekerd krijg , zit hem in de leeftijd :( :( :(
de mijne van 2002 moest all-riks ik wilde wa-casco en dat heb ik nu ook all-riks voor deze motor ken ik ni betalen het moet wel leuk blijven.
wa-casco is bijna zelfde dan all-risk alleen eigen gemaakte schade zelf betalen .
daarom word er door derden geen kd gedaan met mijn brommerd anders kon het me geen fuck schelen bij all-risk. :+
 
de mijne van 2002 moest all-riks ik wilde wa-casco en dat heb ik nu ook all-riks voor deze motor ken ik ni betalen het moet wel leuk blijven.
wa-casco is bijna zelfde dan all-risk alleen eigen gemaakte schade zelf betalen .
daarom word er door derden geen kd gedaan met mijn brommerd anders kon het me geen fuck schelen bij all-risk. :+


ok dan ben ik de tweede wel
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan