Aprillia RS250 komplete achterkant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat meer aan sam-sam te denken.
Ga nu de grens over dus het internet gaat uit. Ben woensdagavond weer thuis.

Jij hebt het achterwiel nodig, de as, tandwieldrager, remschijf en evt de schokbreker.
Blijft over de hugger en het linksysteem.

Nah, ik blijf bij de 100 euro voor alleen de brug. Anders ga ik de brug die erin zit strak proberen te krijgen. Is geen must namelijk maar puur optisch ivm krassen.

Goeie reis (of welkom terug :P) ik lees het hier wel!
 
heb je al eens op ebay ofzo gekeken??

alleen een achterbrug word al gerust €200,- gevraagd als je er al 1 kan vinden...

Als je deze spullen allemaal bij elkaar via ebay kunt vinden ben je gewoon minimaal €400,- kwijt excl. de verzendkosten van al deze spullen los...

€300,- is gewoon een hele nette prijs...
 
heb je al eens op ebay ofzo gekeken??

alleen een achterbrug word al gerust €200,- gevraagd als je er al 1 kan vinden...

Als je deze spullen allemaal bij elkaar via ebay kunt vinden ben je gewoon minimaal €400,- kwijt excl. de verzendkosten van al deze spullen los...

€300,- is gewoon een hele nette prijs...

I know...

Daarom zeg ik ook als Maurice het wiel met alles wil neem ik de brug voor 100 euro en ben jij alles kwijt.

Dacht dat ik dat al duidelijk gezegd had? Neem aan dat het jou aan je reet zal roesten wie nu wat neemt als jij je 300 euro maar krijgt toch? :)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dus een beetje weinig voor de achterbrug... is het duurste gedeelte om te kopen en moeilijkste te vinden van zo'n fietsje...
 
Mwoah, maar daarom. Tis geen must voor me. Er zit een "redelijke" brug in mijn 250 alleen daar zit een wat diepere kras op.
En ik heb er ook al 1 zien staan voor 50 euro! Maar die is natuurlijk al verkocht :P

En een wiel met alles erop en eraan is ook al meer dan 200 euro....


Maar goed, voor mij is het geen noodzaak daarom, 100 euro voor de brug geboden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan