Intruder 750 bj 1991

Chris487

Rookie
18 mrt 2009
4
0
Geleen
Hallo allemaal,

Ik heb een intruder 750, en wil die helemaal gaan opknappen maar heb er nog niet zo veel verstand van want ik wil de motor helemaal uitelkaar halen en er een nieuwere blok inzetten en dan ook meteen een 1400 gaat dat in een frame van een 750.

zojah heeft iemand tips waar ik eventueel aan een nieuwere (nieuw) intruder blok vandaan ken halen aan redelijke prijs.



daarbij wil ik graag wel eens weten wat voor maximale band achter op de intruder ken monteren.


groet Chris
 
nou ben gewoon eens nieuwschierig als het gaat wil ik er zowiezo een hele andere draai aan geven wil namelijk zoiets creeeren
003.JPG

en die zijn niet 123 tekoop en als er eentje te koop is dan kosten die ook genoeg snapie
 
hahaha, sorry hoor moest even lachen.

Je hebt er geen verstand van maar je wil wel je motor uit elkaar halen en dan meteen maar even een 1400 blok in een 750 frame hangen.

Kijk alles is mogelijk, maar waarom niet deze verkopen en een 1400 kopen?
Je bent stukken minder kwijt en je hebt gelijk een goede fiets waar je niets aan hoeft te veranderen.

Ga je toch door met je plan dan wens ik je veel succes en ik ben benieuwd wat je er van maakt.
 
Hoi Jongens,

Mijn Intruder staat te koop.
In het topic te koop staat ze al.
Maar voor jullie natuurlijk ook.
De motor zit vol onderdelen die voor de klusser goed van pas kunnen komen.
heb je intresse of ken je iemand dan hoo rik het graag.
 
chris, je ambitie is lovenswaardig, maar ik zou naar de jongens van hierboven luisteren. Even een 1400 blok in je 750 zetten gaat niet zomaar. Ik zou gewoon je 750 verbouwen zoals je wilt of meteen een 1400 kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan