't Gooi deel 36!

Hoeveel km maak jij komend jaar?

  • max. 2000 (michel)

    Stemmen: 6 19,4%
  • 2000-5000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 5000-10000

    Stemmen: 11 35,5%
  • 10000-15000

    Stemmen: 7 22,6%
  • 15000-20000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 20000-25000

    Stemmen: 1 3,2%
  • 25000 +

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bonjour :WDie is voor volwassen mannen, die te klein zijn voor een echte motor :+



En ik heb een nare mededeling.......
Kreeg net een uitnodiging van de sponsorclub van FC Hilversum. Omdat mijn pa sponsor is, en hij niet mee gaat, mag ik de 28ste mee naar de heineken fabriek, uit eten en naar Nederland - Schotland. *O* Nadeel is dus dat ik niet bij de dvd avond kan zijn -O-

Na die bovenste opmerking zie ik echt niet wat er jammer/nadelig aan is dat jij niet kunt die avond.

Nu is het de 28e pas ECHT gezellig *O* *O* *O*

:+
 
Laatst bewerkt:
Een kromme fiets kan je niet recht lullen |( :+

Maas is zo flexibel als een slappe lul, plekje voor Michel is geregeld. :Y
De mogelijkheid bestaat dat we niet allemaal bij elkaar kunnen liggen werd verteld, maar ik neem aan dat met 10 op een kamer niet iedereen aanstaat.......

X: wil je de OP aanpassen?, Waldimar heeft nog een ambtenaar genomineerd voor de Eifel. Ben even zijn naam kwijt (noem m maar Wouter) maar zonder tegensputteren van de groep ook graag in de OP. :}

Straks gaat het halve korps mee :+
Voel ik me wel HEEL veilig :Y
 
Ongelooflijk... weer 15 minuten van me lunchpauze af en wat ben ik wijzer geworden... een hoop gelul hehehe maar deGids feli met de kleine!!

Kan niet wachten tot morgen... ga ik de 1e 100km op de klok passeren.. dan zijn de bandjes denk ik wel ingereden en kan ik wat lekkerder de bochten insturen :D :D Kijken of ik de 300 km kan aantikken t weekend :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan