GSX-F tour

waar gaan we heen met de tour.

  • lek en linge route.

    Stemmen: 6 54,5%
  • heuvelrug route.

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Von Stolk

MF veteraan
11 mei 2004
7.720
328
Stolwijkersluis (gem. Gouda)
Je hoeft niet meer te stemmen. =>












De uitslag van 5/5​
full

full


full

toertocht. 31/5/2009

Even een samenvatting van het toertochtje waar we mee bezig waren. In principe willen we gaan op 31 Mei en het wordt of een ronde over de Utrechtse heuvelrug, of een lek en Linge route. Deze kunnen we naar smaak nog extra verlengen als daar behoefte naar is.

Wie er precies wat gaat voorrijden ed zal er ook van afhangen welke route we gaan rijden.
Bram en ik gaan samen even de route vast verkennen.

heuvelrug route (113km)
full


Voor de tomtom rijders hier de aangepaste https://www.motor-forum.nl/media/738406/full (<b>route</b>) Voor het rijden de tom tom instellen op het rijden van de snelste route.

Ben ik nog iets vergeten?

Up date

verzamelplaats,

tankstation de forten langs de A12 in de richting oost. nabij bunnik.(zie punaise)
Over het tankstation terein naar het parkeer terein rijden.
verzameltijd. 1 uur s'middags.

Voor de omgeving rotterdam wordt er nog verzameld bij tankstation de Vink aan de A20 in de richting noord. om kwart over twaalf. Om half één rijd deze groep richting bunnik.



full


Onder voorbehoud gaan de volgende personen mee.




Michiel Jansen

Black-katana
duncan
deejay

gsx zwolle

Razno

Leroyvb


Op de volgende personen wordt gewacht,

Bram C
tuffer & knutsel
Fluxburn3r
mtel
burnett
zwevvie
Chevalric
Racer88
Bok001


wie wil er nog meer mee.

radar.php
 
Laatst bewerkt:
Datum staat genoteerd.
Vanaf de kaarten gezien lijkt mij de Lek en linge route wel wat, maar hoeveel km zijn beide routes ongeveer?

Ik heb beide routes wel eens min of meer gereden (ik woon in Utrecht, dus je komt automatisch al op die routes uit als je een beetje leuk wilt rijden). Zijn allebei fijne routes. Lek en Linge is vooral dijkjes (duh), Utrechtse Heuvelrug is lekker door 't bos. Twee weken terug via de Heuvelrug naar Amersfoort gereden, rook toen heerlijk naar dennen in het bos. Was echt een fijn ritje.

Ik heb de 31ste iig vastgezet in m'n agenda, dus nu hopen dat de weergoden een beetje mee willen spelen :].
 
Misschien ook gelijk ff handig om met elkaar mee heen en terug te rijden?

Ik kom vanuit het zuiden (Tilburg/DenBosch) misschien mensen die mee willen/kunnen rijden, alleen is ook zo alleen he:P
 
Ik kom vanuit Elburg, regio zwolle/harderwijk

Zijn er nog meer mensen die daar langs komen?

-edit- of mensen die over de a28 reizen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan