Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:ZX636beest schreef op 23 maart 2009 @ 22:23:
[...]
Dat striping springt er helemaal uit![]()
Eerste gevoel van het jaar is heel belangrijk,het is goed dus......![]()
Toppiefoto buy the way
quote:
quote:pinin39 schreef op 23 maart 2009 @ 21:13:
[afbeelding]
Foto: Tiny Kolsters
Het seizoen is vandaag positief begonnen. De 1e sessies was het nog heel erg wennen aan de Dunlop banden.De 3e en 4e sessie kreeg ik het stuurgedrag van de Dunlops goed door waardoor de rondetijden omlaag gingen. Tijden zijn niet belangrijk op dit moment maar er toch een idee waar we op dit moment staan.
Wat vooral beter is als vorig jaar is de bandenslijtage. De hele dag met 1 set banden gereden en ze waren niet stuk gereden. Maar veel rubber zat er niet meer opSuper!!!! Is vooral te danken aan de hyperpro vering en het afstellen door Patrick Malipaard. Ook geen deinende motor meer bij uitkomen bochten!
1e dag is dus perfect verlopen en hebben nog 3 dagen te gaan
Snelheid zit er ook al heel goed in (1:38min.), het wordt nu hard werken om steeds iets harder te gaan.
quote:
quote:yzfvos schreef op 25 maart 2009 @ 12:57:
en ik heb nu nog minder te doen, iets met camera, niet helemaal goed vastgeklikt en zoeken na de sessie
nog steeds trots????
quote:yzfvos schreef op 26 maart 2009 @ 13:50:
Dag 3Er is weer vooruitgang geboekt op vele fronten. Zit vooral lekkerder op de motor. In de chicane op de curbs mogen ze die blokken wel weghalen (zijn voor autoraces) want heb nu 2 dikke knieen doordat ik er tegenaan gebeukt heb
Was toe aan een zwaarder veertje, echt top, banden slijten nog steeds mooi gelukkig en rondetijd is nu 1:36 laag
Wel meer wind en wat wolken, morgen zelfde weer zeggen ze en Donderdag weer wat beter maarja ik/we mogen niet klagen
Dag 4
Sorry jongens het was gister een heel erg drukke dag voor ons. Het heeft gelukkig goed uitgepakt want de motor kan nu veel sneller ingestuurd worden met minder kracht, en dat was nodig ook!
Tijden zitten nu in de 1:34 dus het gaat erg lekker.
De Dunlops slijten perfect af! 60Laps geen probleem, je kan ze helemaal oprijden als je wil alleen de ronding gaat er dan iets uit natuurlijk, maarja daar kan ik mee leven
Nu pauze en straks nog een paar sessies en danzit het erop. Inpakken en wegwezen hier en terug naar koude Nederland. Is hier iets van 23 graden met de zon hoog aan de hemel
quote:falerossi schreef op 26 maart 2009 @ 14:09:
[...]
Als je wist wat voor weer het hier is boekte ik er nog 2 weken aan vast
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3