TK: gebruikte Pirelli Supercorsa's 120/70-17SC1 & 180/55-17

michiel34a

MF veteraan
10 feb 2006
8.713
0
Ik heb nog een gebruikte set Pirelli supercorsa's liggen. Ze hebben al wat circuitkilometers achter de rug en zijn daarna "schoon" gereden op de weg. De banden zijn echter nog wel goed voor vele straat kilometers, een paar mooie burnouts of een supermoto sessie!!

DOT code is 1507 en 0907

Prijs is 40 euro voor de set.

Verzending is mogelijk (als het postkantoor ze zo accepteert).



full

full



PS: Ze stonden hier laatst ook al te koop maar ik heb toen nooit weer iets van de koper gehoord. B|
 
Laatst bewerkt:
Wat zie ik nu :? Straatfiets definitief vaarwel gezegd Michiel?? 848 racer is ook niet verkeerd moet ik zeggen :)
 
Mis je je straatfiets niet :? Maatje van mij heeft zo goed als ook een racer erbij, gixxer 750. Ga dit jaar ook maar eens proeven van het circuitrijden en ben bang dat me dat te goed gaat bevallen dus wil me door de tijd ook wel een circuit erbij kopen...


Maargoed nu ff waar het om gaat hier in het topic. Kick voor de bandjes *O*
 
Mis je je straatfiets niet :? Maatje van mij heeft zo goed als ook een racer erbij, gixxer 750. Ga dit jaar ook maar eens proeven van het circuitrijden en ben bang dat me dat te goed gaat bevallen dus wil me door de tijd ook wel een circuit erbij kopen...


Maargoed nu ff waar het om gaat hier in het topic. Kick voor de bandjes *O*


Tja, het begint nu wel te kriebelen maar het is een bewuste keuze geweest. Met een supersport op straat gaat mij gewoon te hard en te gek. Je kunt er op wachten tot het een keer mis gaat (ongeluk dan wel rijbewijs inleveren) en dat wil ik graag voor zijn. Daar komt bij dat ik het rijden hier in de randstad ook eigenlijk geen ene klap aan vind. Dan liever 1 of 2x per maand op het circuit helemaal los gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken om koekblikken, vangrails, rotzooi op de baan of struikrovers langs de kant van de weg.

14 april mag ik voor het eerst echt los op dit monster!

full


full


})
 
Laatst bewerkt:
Tja, het begint nu wel te kriebelen maar het is een bewuste keuze geweest. Met een supersport op straat gaat mij gewoon te hard en te gek. Je kunt er op wachten tot het een keer mis gaat (ongeluk dan wel rijbewijs inleveren) en dat wil ik graag voor zijn. Daar komt bij dat ik het rijden hier in de randstad ook eigenlijk geen ene klap aan vind. Dan liever 1 of 2x per maand op het circuit helemaal los gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken om koekblikken, vangrails, rotzooi op de baan of struikrovers langs de kant van de weg.

14 april mag ik voor het eerst echt los op dit monster!

[afbeelding]

[afbeelding]

})

Godskolere wat een rete mooi ding! :9~ Sorry voor mijn gevloek! O-)

Je had jezelf wat slechters kunnen kopen als racer zeg :X Ik ben zowiezo al helemaal weg van de 848 en zeker in het wit, zit eraan te denken om hem als straatfiets te kopen alleen is hij me momenteel nog ff net wat te duur en aangezien ik over 2,5mnd afgestudeerd ben en ook wel eens op mezelf wil blijf ik voorlopig nog maar ff doortuffen op de RR. Mischien dat ik hem eind seizoen nog wel verruil voor een Street Triple (R). Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen om me in te houden op de openbare weg O-)

Waar ga je 14april rijden? Ik ga dit jaar ook nog wel enkele circuitdagen rijden ws, alleen waar en wanneer weet ik nog niet :)
 
Tja, het begint nu wel te kriebelen maar het is een bewuste keuze geweest. Met een supersport op straat gaat mij gewoon te hard en te gek. Je kunt er op wachten tot het een keer mis gaat (ongeluk dan wel rijbewijs inleveren) en dat wil ik graag voor zijn. Daar komt bij dat ik het rijden hier in de randstad ook eigenlijk geen ene klap aan vind. Dan liever 1 of 2x per maand op het circuit helemaal los gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken om koekblikken, vangrails, rotzooi op de baan of struikrovers langs de kant van de weg.

})

Zolang er geen andere Ducks op de baan zijn tenminste ;) Een vriend van me heeft nu al twee keer in 1 jaar een race stilgelegd met een oliespoor van een paar honderd meter uit z'n 996 :+

Nee hoor zonder dollen, mooie brommert, daar ga je vast veel plezier mee hebben :Y
En kick voor de bandjes ;)
 
Godskolere wat een rete mooi ding! :9~ Sorry voor mijn gevloek! O-)

Je had jezelf wat slechters kunnen kopen als racer zeg :X Ik ben zowiezo al helemaal weg van de 848 en zeker in het wit, zit eraan te denken om hem als straatfiets te kopen alleen is hij me momenteel nog ff net wat te duur en aangezien ik over 2,5mnd afgestudeerd ben en ook wel eens op mezelf wil blijf ik voorlopig nog maar ff doortuffen op de RR. Mischien dat ik hem eind seizoen nog wel verruil voor een Street Triple (R). Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen om me in te houden op de openbare weg O-)

Waar ga je 14april rijden? Ik ga dit jaar ook nog wel enkele circuitdagen rijden ws, alleen waar en wanneer weet ik nog niet :)

Ik ga op Assen rijden, dag later pak ik direct de eerste ZAC mee. Daarna de Ducati Club Race en deze zomer nog de Race Academy! :] (uiteraard tussendoor nog ZAC wedstrijden en wellicht nog een gewone circuitdag)

PS: Succes met afstuderen, ik weet hoe het is, moet zelf ook nog circa 2,5maanden! *D

@ Emille
moet die vriend van je er een bellypan onderhangen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan