2 mooie schokbrekers te koop

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.360
3.342
Ridderkerk (ZH)
Te koop een in nieuwstaat verkerende R6 schokbreker compleet met linksysteem, en een Showa schokbreker met volop instelmogelijkheden en extern reservoir. Showa schokbreker komt van een Honda maar welke is mij niet bekend helaas, ik dacht een CBR.

Beiden in goede staat, compleet en volop instelbaar.

Lengte Showa schokbreker ca 27.5 cm, lengte R6 schokbreker ca 29 cm


Prijs R6 schokbreker met linksysteem 40 euro

Prijs Showa schokbreker 30 euro

R6 veer met linksysteem:
r6veer1675x506.jpg


Showa/CBR veer met gasreservoir:
hondaveer1675x506.jpg



rvdwerff@zonnet.nl
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie:

R6 veer is 295 mm lang van hart tot hart.

Bovenste bevestigingsoog 30 mm breed, onderste 25 mm breed.
 
boven 40 mm onder 30 mm, in principe kan ik er bv busjes tussensteken, maar ik zie ook dat het gasreservoir waarschijnlijk tegen de achterbrug zou komen. k zal het nog eens nazien maar ik vrees er voor ;)
 
boven 40 mm onder 30 mm, in principe kan ik er bv busjes tussensteken, maar ik zie ook dat het gasreservoir waarschijnlijk tegen de achterbrug zou komen. k zal het nog eens nazien maar ik vrees er voor ;)


Ik heb ook nog een achterschokbreker van een 2005 R1 liggen. Schitterend ding met mooi CNC bewerkte onderdelen.

Die is vrijwel net zo groot als die R6 shock maar heeft het reservoir naar opzij lopend in plaats van naar onderen, kan je daar wat mee?



En iets voor een FZR600R heb ik niet, die hebben toch een "vorkje" aan de onderkant ipv een oogje?
 
Ik heb ook nog een achterschokbreker van een 2005 R1 liggen. Schitterend ding met mooi CNC bewerkte onderdelen.

Die is vrijwel net zo groot als die R6 shock maar heeft het reservoir naar opzij lopend in plaats van naar onderen, kan je daar wat mee?

hoe lang is zo'n R1 schokbreker?
misschien een plaatje beschikbaar?
 
Ik ben op zoek naar een nieuwe demper voor mn bt1100, deze heeft echter aan de onderzijde een vork achtige montage ipv de kogelkop. Is het mogelijk om zoiets over te zetten op een r1 of r6 demper?
 
Terug
Bovenaan Onderaan