Onderdelen GSXR 750 '88-'89

topic vergeten te checken ;) heb je er een foto'tje van? is ie, afgezien van het mindere uiterlijk, wel gewoon in orde? mvgr Rich

Zal er morgen even een foto van maken.
De demper werkt nog goed, maar heb ik vervangen door een gsxr1000 K6 demper (iets moderner).

groeten Frans
 
Zoals ik al zei, de demper heeft een schoonmaakbeurt en een laagje verf nodig ;) .

full



Ik hoor wel of je het wat vind.

Groeten Frans
 
Zoals ik al zei, de demper heeft een schoonmaakbeurt en een laagje verf nodig ;) .

[afbeelding]


Ik hoor wel of je het wat vind.

Groeten Frans
hey, heb in principe wel interesse, maar op het moment ben ik nog ff de hoogste bieder op 1tje met extern reservoir, ik wacht dat ff af, mocht dat niks worden (4dagen) dan laat ik even van me horen!
 
hey, heb in principe wel interesse, maar op het moment ben ik nog ff de hoogste bieder op 1tje met extern reservoir, ik wacht dat ff af, mocht dat niks worden (4dagen) dan laat ik even van me horen!


Altijd goed, loopt niet weg.

Mzzl, Frans
 
Hey Frans,
is de ganse kuip samen met zadel enbenzinetank en achterflanken te koop.
graag prijs aub groetjes
Eddy
 
hallo,
heeft er nog iemand een setje kuipdelen kompleet,met kontje van gsxr 750 van 1989.
groetjes .
suzukidriver
 
Hoi,

heb je de laser demper nog? Is die incl. bochtenset? Zoja wat wil je ervoor hebben?

gr, maarten
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

heb je de laser demper nog? Is die incl. bochtenset? Zoja wat wil je ervoor hebben?

gr, maarten

Hoi Maarten,

De Laser is er nog, zelfs incl. de bochtenset.... alleen heb ik van die bochten de aansluitingen naar de cilinders toe afgezaagd (had ik nodig voor mijn turbo-uitlaat).

Je mag de demper incl bochten zonder cilinderaansluitingen ;) hebben voor een tientje of 4.

Groeten Frans
 
Hoi Frans,

Wat mij betreft kan de demper naar Vroembroem. ik heb een aanbieding gekregen voor een mooie andere.

gr, maarten
 
Terug
Bovenaan Onderaan