Div. spullen Honda Hornet 600cc '07>heden

The Green Peril

Die hard MF'er
27 nov 2007
384
0
Aangezien ik de Hornet heb ingeruild en niet voor alle extra's kreeg, wil ik het graag hier proberen om iemand er blij mee te maken. Allereerst maar eens een mooie foto met hoe het geheel eruit zag :9

dsc02298io0.jpg

En dan alle losse componenten (gespoten spullen zijn in Pearl Sienna Red).

Flyscreen van JMV concepts inclusief zelf aangepaste (origineel) kapje zodat alle stekkers etc. netjes afgedekt zijn voor weer en wind. Er zitten wel wat fijne lijntjes op die echter pas zichtbaar zijn als je er met je neus opzit. Verder 1 klein steenslagje wat ik heb bijgewerkt met de originele lakstift.
Nieuwaarde: 159,-
Voorgestelde prijs: 100,- IS REEDS VERKOCHT





Titax verstelbare rem/koppelingshendels (lange versie!) De remhendel is ook geschikt voor een CBR600F en de koppelingshendel voor een CBR600RR. De remhendel pas direct. De koppelingshendel is iets aangepast (boutje korter gemaakt) om deze te laten passen. Daarnaast moet de er iets van de spiegelhouder worden afgevijld. Is echt een wereld van verschil met de originele hendels. (zilveren zijn origineel, zwart met rode verstelknop zijn van Titax)
Nieuwaarde: 145,38
Voorgestelde prijs: 100 ZIJN REEDS VERKOCHT





Radiator Covers van JMV concepts. Deze worden bevestigd op het frame, radiator steun en motorblok. Aan de motor hoeft niets aangepast te worden. Ook hier zit een klein steenslagje op wat ik heb bijgewerkt.
Nieuwaarde: 209
Voorgestelde prijs: 150 IS REEDS VERKOCHT





Rear seat cowl (origineel Honda). Wordt geklemd om het zadel. Er zitten een paar minscule krasjes op een randje van een hoek (plastic rand onderaan rugzak |( )echter valt dit bijna niet op.
Nieuwaarde: 138,54
Voorgestelde prijs:90,- IS REEDS VERKOCHT





Hugger (origineel Honda). Beschermd de achterdemper tegen een hoop rotzooi (werkt ook nog echt :Y ). Er zitten 2 plekjes op toen ik ben uitgeschoten met het verstellen van de achterdemper (waarom moet dit ook zo zwaar gaan B| ). Dit heb ik echter ook weer bijgewerkt met de originele lakstift. Uiteraard zitten er bevestigings materialen er ook bij. De boutjes bij de remleiding moeten worden hergebruikt met 2 andere ringen (zitten erbij).
Nieuwaarde: 250
Voorgestelde prijs: 160,-





Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Mocht er iemand meer over willen weten, geef gerust een gil.

Ik heb nog geprobeerd de plaatjes naast elkaar te zetten om de OP wat mooier eruit te laten zien maar daarin miserabel gefaald :$ . Als iemand daar tips voor heeft, geef gerust een gil.

:W

Edit, titax hendels zijn verkocht
Edit 2, flyscreen, radiator covers en rear seat cowl zijn verkocht
 
Laatst bewerkt:
Hoi Steve :W , ik heb net gekeken op de site van TNT en binnen NL zou dat op 6,75 euro komen. Ik zou de seat cowl verpakken in bubbelfolie de lege gaten in de doos opvullen met luchtzakken.
Zeg dat het met verzendkosten mooi afgerond op 95,- euro uitkomt.

Als je het wat lijkt, stuur gerust een mail (sblokland apenkringelstaartje planet punt nl). Dan regelen we de rest.
 
Hallo!

Zijn beide hendels perfect?

Wat zou het kosten me die hendels naar Spanje te sturen? Normale post, tegen rembours.

Die zien er goed uit!
 
Hoi Erix :W ,
beide hendels zijn in perfecte staat. De koppelingshendel is iets bewerkt zodat deze past maar je moet nog wel je spiegeladapter aan de onderkant wat afvijlen. Ik heb deze erna met een zwarte lakstift bijgewerkt.
Ik heb net even gekeken op de tnt site en versturen naar het buitenland kost ofwel 5,92 (<500gr) maar ik denk dat het pakket niet een tikkie zwaarder dan is en dan wordt het 9,62. Verzend-duur naar spanje is zo'n 3-4 werkdagen. Ik moet het navragen of rembours mogelijk is op zo'n verzending maar daar zullen waarschijnlijk weer extra kosten aan verbonden zijn.

Laat het maar weten of je het wat vind. Mijn mail adres staat in de 2e post hierboven :W .
 
Hoi,

Wat voor prijs kan je voor mij maken als ik je fly screen en de Rear seat cowl wil overnemen.

groet,

Jose
 
Hoi Jose, voor de losse delen had ik iets van 100 en 90 euro in gedachten.

Voor de set kan ik de prijs natuurlijk iets omlaag doen en heb ik iets van 170 in gedachten ex verzendkosten.

Geef maar gerust een gil wat je hiervan vind. :W
 
150 kan ik me wel in vinden. Ik ben van het weekend wel erg weinig thuis maar wie weet kan ik nog een gaatje vinden om ze eventueel ook langs te brengen.

Als je jou gegevens zou willen mailen naar S punt Blokland apenstaartje planet punt nl kijk ik even of het gaat lukken.

:W
 
ehhmm, dat is een vreemd. Je kan anders ook mijn hotmail adres gebruiken. sven_blokland apenstaartje hotmail.com
 
Ik kom anders van de week wel even zelf langs.
Mail anders even je adres naar j.bonet@chello.nl
 
De rear seat cowl, JMV flyscreen en radiator covers zijn verkocht aan Jose. Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd hoe ze staan als er dalijk een ander kleurtje op zit :Y .

Alleen de hugger is nog over. En er zit uiteraard nog enige ruimte in de prijs ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan