kawa ltd 750 tot bobber

full
 
Mijn brommert hangt inmiddels weer vol blik.Na een jaar kan ik alle Noord-limburgse modder op smaak onderscheiden en heb ik bij twee vrienden leren banken met rug-olie besmeurd.
Wel goed zo.

\[[url="http://i143.photobucket.com/albums/r156/echtemuis/001-47.jpg"]afbeelding[/url]][/quote]
.... :Y het échte werk....

[quote="murph, post: 11619345, member: 21962"]
vond me zooo ook wel erg gaaf Murph

[[url=http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/702232/ae5ea157546f43dde052629aa84006aa]afbeelding[/url]][/quote]

:) idd,....zonder blik is'tie zelfs vet!
 
Ik heb de kawa van bouke gisteren in het echt gezien, dat gepruts valt best mee!
In het echt zitten er mooie lijnen in die je op de foto slecht ziet.
vooral die uitlaatpiepen *O*
 
Euhhhh.U zit verkeerd.Verkeerde afdeling bedoel ik.

Maar je hebt me wel overtuigd.Het is een strakke bobber geworden.

Als dat een bobber is dan hoef ik er geen _O-

Maar de LTD gaat er denk ik wel een stuk beter uitzien. Succes man
 
Laatst bewerkt:
Boezemt me nog niet echt veel vertrouwen in, die hardtail bevestiging. Kun je iets meer detailfoto's plaatsen van de aansluitingen? Er komen nogal wat krachten op het punt aan de bovenkant. En de nieuwe buizen er 'gewoon' aan vast te bakken (zonder interne verbinding) lijkt mij iig niet stevig genoeg.

Ben je van plan de originele brug erin te laten zitten?
 
Boezemt me nog niet echt veel vertrouwen in, die hardtail bevestiging. Kun je iets meer detailfoto's plaatsen van de aansluitingen? Er komen nogal wat krachten op het punt aan de bovenkant. En de nieuwe buizen er 'gewoon' aan vast te bakken (zonder interne verbinding) lijkt mij iig niet stevig genoeg.

Ben je van plan de originele brug erin te laten zitten?
ja de brug blijft er in zitten.de achterkant. als hij straks helemaal uit elkaar licht wordt dan helemaal verstevicht.dus komt goed. hoop ik. *O*
 
Laat eens een foto van de hele motor zien. Volgens mij oogt het mooier als je de originele achterbrug laat vervallen en je hardtail door laat lopen tot je achteras zodat het iets meer gelijk loopt met je bovenste framebuis. En las in ieder geval schetsplaten of iets dergelijks in de hoeken voor versteviging!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan