uitlaatdemper Laser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hallo,

Hierbij bied ik mijn Laser uitlaatdemper te koop aan. Bij aankoop van mijn motor kreeg ik deze erbij. Ik weet niet van welke motor deze origineel afkomstig is. Daarom, en vanwege de oppervlakkige krasjes, te koop tegen elk aannemelijk bod.

Voor vragen, opmerkingen, meer foto's, meer info of een bod mag je altijd reageren. Ik probeer regelmatig de advertentie te bekijken, maar een goeie tip: PM zie ik zéker eens per dag of maximaal per 2 dagen.

Groeten, Karl

De foto's en de maten: Allereerst, de demper "as is" is 47 centimeter lang.

full
 
Laatst bewerkt:
Kick! Voor de doehetzelvers onder ons! Kos wènâg O-)
 
Jammer Kachel dat de vfr400 al weg was, had wel belangstelling maar kon pas dit weekend beslissen ;( Khoop dat je em nog goed kon verkopen (zag er nog goed uit).
 
iemand enig idee of dit op een ZXR400 zou passen. Waarschijnlijk niet denk ik zelf (A)

Het lijkt erop dat de demper vd linkpipe gezaagd is. Dat betekent 2 dingen. ALs jouw fles half leeg is zou je dus kunnen zeggen dat de demper nergens op past. ALs jouw fles half vol is zou je kunnen zeggen dattie overal op past *O*

Jammer Kachel dat de vfr400 al weg was, had wel belangstelling maar kon pas dit weekend beslissen ;( Khoop dat je em nog goed kon verkopen (zag er nog goed uit).

Tsja.. Dat viel vies tegen. Hij had voor het laatst gelopen in december of januari toen ik 'm zelf kocht. Ik ging ervanuit dattie nu nog steeds goed zou lopen. Nou, helaas.. De jongen die kwam kijken wilde 'm evenzoed wel hebben, maar ik kan niet zeggen dat ik de vraagprijs gehaald heb zogezegd. Moeilijk te zeggen of je er blij mee was geweest.

Heb zo eentje [ legal] op m'n Bol D'or.

In tegenstelling tot wat ik eerst dacht, is deze ook streetlegal. Zie E-keur :Y

Kickje nog maar! Dempertje kopen?

Groeten, Karl
 
Ja, ik had je uitlaat al gezien, maar het kost voor mij nogal wat om hem p te halen in Den Haag.
Ik woon in het verre Oosten.
Maar goed, ik bied een krat bier.
 
Ja, ik had je uitlaat al gezien, maar het kost voor mij nogal wat om hem p te halen in Den Haag.
Ik woon in het verre Oosten.
Maar goed, ik bied een krat bier.

Hoi,

Neehoor dat kost niet veel: 6,75 met de post.

Ik zóu gezegd hebben dattie voor 2 kratten bier verkocht is. Maar om die te versturen ben je wel weer duur uit ;)

Groeten, Karl
 
Oke, dat vind ik wel oke.
Hoeveel wil je hebben als je die kratjes zelf moet aanschafen, en dat je hem in een doosje moet doen, en het het post kantoor moet brengen?
 
Hoi,

Laten we zeggen dat die kratjes 20 euro kosten (Heineken ;)). Als de demper lichter is dan 10 kilo zijn de verzendkosten 6,75. Als jij het totaal op mijn rekening wil overmaken, zal ik demper op de post doen.

Ik stuur je een PM. heb je uit staan, wordt een emailtje.

groeten, Karl
 
Laatst bewerkt:
is de binnendiameter 60mm? als dat zo is dan wil ik die demper wel hebben voor 30 euro incl verzendkosten. kan je toch nog die kratjes bier gaan halen _O-
 
Laatst bewerkt:
Verkocht!

aan freggle en dus NIET aan NielsDerksen |(

Groeten, Karl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan