't Gooi deel 37. Max. 5 smily's per post!

Ja, heb uit medelijden gestemd :$

  • Nee, ben ook een droeftoeter

    Stemmen: 2 16,7%
  • Ja

    Stemmen: 10 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallow allemaal :W

Laatste pagina alweer :P


Een net plaatje voor de heren :)

GoudenBikini.jpg
 
Laatst bewerkt:
Stand by me..

:}

zo.. en nu de net aangekochte vuilwater dompelpomp onder het huis installeren en de kelder/kruipruimte droogleggen.. daarna afgraven.. zal een kleine 200 kuub aan zand uitkomen :X ow.. en ook nog onder de keuken een nieuwe boiler installeren.. 8-)
 
:} :} :}





Hoe is't met Elsje?


Wel goed hoor.. rustig aan :)
Teamleider is op bezoek geweest en we hebben een beetje een plan besproken hoe ik alles weer ga opbouwen.
Vanaf 27 april, ga ik 2 uurtjes per dag werken, administratief. Eens even kijken hoe ik dat ga doen, want ik kan max een half uur zitten. :/
Per half augustus pas de opleiding weer instromen, de instroomdatum van 20 april is echt niet haalbaar :N

Hoorde van de fysio dat ik in eerste instantie helemaal geen Hernia operatie heb gehad, maar een Cauda Equina Syndroom, die toevallig veroorzaakt werd door een hernia.
Cauda staat voor de enorme kabelboom aan zenuwen die bekneld lag en equina staat voor de verlammingen die daar uit voort kwamen -O-
Veroorzaakt door de lendewervel die ik teveel heb, wat 1:30.000 voorkomt... Heb ik weer :$
Maar ja... daarom mag ik het volgens hem ook geen hernia noemen.

Herstel gaat verder voorspoedig hoor :+
 
Weer thuis... was uiteindelijk lekker om te rijden!!
X bedankt voor de koffie.. was weer lekker bakkie fok

weer 150 op de klok gezet. Nog 300 te gaan :D Over 200km afspraakie maken .. als de zon morgen gaat schijnen dan moet dat wel lukken.

Oja post ff link van de superpole beelden van vandaag!... kan ik t ff gaan bekijken!
 
Hmm geen hernia dus.. maar over dat zitten.. kan je echt serieus 30 minuten zitten? Voelt het dan al niet meer goed als je het langer doet of zeggen ze dat je maar 30 minuten mag zitten?
 
Wel goed hoor.. rustig aan :)
Teamleider is op bezoek geweest en we hebben een beetje een plan besproken hoe ik alles weer ga opbouwen.
Vanaf 27 april, ga ik 2 uurtjes per dag werken, administratief. Eens even kijken hoe ik dat ga doen, want ik kan max een half uur zitten. :/
Per half augustus pas de opleiding weer instromen, de instroomdatum van 20 april is echt niet haalbaar :N

Hoorde van de fysio dat ik in eerste instantie helemaal geen Hernia operatie heb gehad, maar een Cauda Equina Syndroom, die toevallig veroorzaakt werd door een hernia.
Cauda staat voor de enorme kabelboom aan zenuwen die bekneld lag en equina staat voor de verlammingen die daar uit voort kwamen -O-
Veroorzaakt door de lendewervel die ik teveel heb, wat 1:30.000 voorkomt... Heb ik weer :$
Maar ja... daarom mag ik het volgens hem ook geen hernia noemen.

Herstel gaat verder voorspoedig hoor :+

Als ik dit zo lees dan denk ik.... maakt niet uit HOE ze het noemen, als ze het maar BETER maken :+

Beetje nare timing met je opleiding inderdaad Els. Maar goed... dan kan je nog even rustig aan doen met het herstel :Y
 
Laatst bewerkt:
Je zal om 07.30 je mandje in mogen....heb ik dan gewonnen?

Sunny: wat een superfoto _O-
Toosie: wel leuke plek maar erg weinig sensatie zo....
X: Verdwaald?
Nocer: Sollie formuliertje?
Cooniefam:Is bijna standaard dat het RDW niet op tijd leverd geloof ik. Balen. Weekend Eifel geen optie? Dan wordt het mooi weer hoor ik van Fred *D
Erwin: Ga je nog mee naar de Eifel?
Iedereen: Truste :W :Z
Ja, en hangt ook af van het weer en inrijperiode. Ik wil 1k beurt achter hebben. Hopen dit weekend en pasen vol te rijden.

Verse olie erin en gaan.
 
Goedenavond!! :W

@ Els; je hebt weer wat om naartoe te werken! Lekker dat je herstel goed gaat! *O* Enneh....wat voor opleiding is dat als ik vragen mag?
@ LB: gaaf........als ze dit niet opgezet hebben en het echt straatmuzikanten zijn.....geweldig! :Y *O*
@ Smily alarm; *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Zo, nu zelf nog ff wat liedjes instuderen..... :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bijna de hele middag samen met mijn broer en zijn gehuurde Superduke rondgereden. *O*

Ik vandaag ca 180 km bijeen :]

Mijn ritme begint langzaam terug te komen. Soms gaat het niet zo soepel.

Wel was het errug frips vandaag :/

Ach, ben allang blij dat ik weer rijd en met big smile in helm *D
 
Vandaag bijna de hele middag samen met mijn broer en zijn gehuurde Superduke rondgereden. *O*

Ik vandaag ca 180 km bijeen :]

Mijn ritme begint langzaam terug te komen. Soms gaat het niet zo soepel.

Wel was het errug frips vandaag :/

Ach, ben allang blij dat ik weer rijd en met big smile in helm *D


Mooi man!


Gaat niks boven samen met een dierbare je passie delen... ( :] that is...)
 
Balen els.. Erg veel succes met je herstel verder!

Ik had vandaag van die mocro's in de winkel, rij ik daar op de elektrische schrobwagen tegen sluitingstijd.. Zegt er een: "Wollah, daddiz zzeekkur wel vierr takt! Hoeveel kilometer gaht die mennoer?"
:') Hij is elektrisch snotjong.


Maar goed, net een bijbaan geregeld, tappen op concerten/evenementen.. *D ! Heb me ook aangemeld voor ochtendwerk op het kiosk in Utrecht CS.. 2 ochtenden (5-9), dat wil ik naast de C1000 doen. Het tapwerk is toch maar eens in de zoveel tijd. Lekker beunen voor de motor :Y
 
Weer thuis... was uiteindelijk lekker om te rijden!!
X bedankt voor de koffie.. was weer lekker bakkie fok

weer 150 op de klok gezet. Nog 300 te gaan :D Over 200km afspraakie maken .. als de zon morgen gaat schijnen dan moet dat wel lukken.

Oja post ff link van de superpole beelden van vandaag!... kan ik t ff gaan bekijken!
Mooie fiets man.

Hele strakke R6!



http://www.worldsbk.com/pubb_EN/popup.php?id=306
Die werkte vorige 2 keer wel, nu krijg ik een foutmelding :/
 
Wel goed hoor.. rustig aan :)
Teamleider is op bezoek geweest en we hebben een beetje een plan besproken hoe ik alles weer ga opbouwen.
Vanaf 27 april, ga ik 2 uurtjes per dag werken, administratief. Eens even kijken hoe ik dat ga doen, want ik kan max een half uur zitten. :/
Ey, daar ben je dan zelf niet duidelijk over geweest tegen je teamleider?
Niet forceren lijkt me. Dat is het niet waard.
Per half augustus pas de opleiding weer instromen, de instroomdatum van 20 april is echt niet haalbaar :N

Hoorde van de fysio dat ik in eerste instantie helemaal geen Hernia operatie heb gehad, maar een Cauda Equina Syndroom, die toevallig veroorzaakt werd door een hernia.
Cauda staat voor de enorme kabelboom aan zenuwen die bekneld lag en equina staat voor de verlammingen die daar uit voort kwamen -O-
Veroorzaakt door de lendewervel die ik teveel heb, wat 1:30.000 voorkomt... Heb ik weer :$
Maar ja... daarom mag ik het volgens hem ook geen hernia noemen.

Herstel gaat verder voorspoedig hoor :+
Iemand moet het hebben kennelijk -O-

Gelukkig zit er iig vooruitgang in ;)
 
Ja, en hangt ook af van het weer en inrijperiode. Ik wil 1k beurt achter hebben. Hopen dit weekend en pasen vol te rijden.

Verse olie erin en gaan.
Wat nou man :? :? :?


Wekker om 6 uur morgenochtend, pak aan en gassen met die KTM :P :P
 
Balen els.. Erg veel succes met je herstel verder!

Ik had vandaag van die mocro's in de winkel, rij ik daar op de elektrische schrobwagen tegen sluitingstijd.. Zegt er een: "Wollah, daddiz zzeekkur wel vierr takt! Hoeveel kilometer gaht die mennoer?"
:') Hij is elektrisch snotjong.
:')


Zei je dat echt? _O-


Post nog 's een piccie van jezelf :+
 
Spam konijn ;)
Heerlijk gereden vandaag! Lekker weertje (zag er bewolkt uit, maar ik zou echt niet B| kijken als we dit weer met de Eifel krijgen. Was erg lekker om te rijden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan