Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Vanaf nu heet ik Elbow Phoen..

Helaas ben ik net onderuit gegaan in een bocht.. gelukkig zelf niets. Foto's volgen.
Luitjes die mee waren. Ik rij NOOIT meer voor :D :D enne bedankt voor de support!!
Echt goed klote man -O-
Zoals gezegd: gelukkig heb je zelf niks :Y
Succes met het opknappen.




Dagje Autorai was vermoeiend
Toch nog even op de R1 2009 gezeten wat ik op de MB niet gedaan had.
 
@Michel: Had jij motozoom gebeld of gewoon 2 maten backprotector besteld?

Ik had ze gebeld, om 2 maten protector en regenkleding naar de winkel in utrecht te laten versturen zodat ik ze daar kon passen :Y
Prima service vond ik dat *D
 
Vanaf nu heet ik Elbow Phoen..

Helaas ben ik net onderuit gegaan in een bocht.. gelukkig zelf niets. Foto's volgen.
Luitjes die mee waren. Ik rij NOOIT meer voor :D :D enne bedankt voor de support!!

Balen man hoorde het van jurriaan.. gelukkig heb je niks en nu afwachten hoe snel de verzekering is..

Zonde zonde zonde '(
 
Ik had ze gebeld, om 2 maten protector en regenkleding naar de winkel in utrecht te laten versturen zodat ik ze daar kon passen :Y
Prima service vond ik dat *D



Check. Morgen ook maar ff doen dan...

Was met Colin voor nieuwe crosshandschoenen en bodyprotector aan het shoppen, heb ik zelf ook maar een textieljassie op de kop getikt... €49,- kan je 'm niet voor laten liggen. Knake-protectors eruit en goede er in... Hatseflats.
 
Ik ga vrijdag, daar is anders van opzet. Ben benieuwd ernaar. Als het :r is, ga ik nooit meer heen.

Overigens kreeg ik de kaartjes van mijn werk. ;)
 
Check. Morgen ook maar ff doen dan...

Was met Colin voor nieuwe crosshandschoenen en bodyprotector aan het shoppen, heb ik zelf ook maar een textieljassie op de kop getikt... €49,- kan je 'm niet voor laten liggen. Knake-protectors eruit en goede er in... Hatseflats.

Ja, doen ze niet moeilijk over hoor. Je koopt uiteindelijk toch iets dus ze mogen ook niet klagen :P
 
Was het wat? vergeleken met voorgaande jaren was hij erg uitgekleed toch?
Dit is het eerste jaar dat ik ben geweest, dus ik kan het niet vergelijken.
Maar ik hoorde wel van andere mensen dat het dit jaar toch wat tegen viel.
 
*O* *O* *O* *O* *O* Nàààààf!!!!!!!!! Nieuw deeltje!! *O* *O* *O* *O*

@ Phoentje; .......auch.......doet gewoon pijn aan mijn ogen..... -O- ...........zonde maarja.....en ik weet dat je dit niet wilt horen maar......'t is gelukkig "alleen" je motor maar..... :X ........die kan weer helemaal mooi worden!! :Y
Blij dat je zelf nix mankeerd! *O*






truste! :W
 
Laatst bewerkt:
Ach... Het ik denk dat Rene het ook wel beseft. Het is gewoon niet zijn schuld... het kon iedereen overkomen. Hij deed niks raars en de oorzaak was gewoon niet snel te vinden (behalve vuil op de weg).
 
Heeft er iemand een goeie virusscanner voor me? *D
 
Heeft er iemand een goeie virusscanner voor me? *D

Voor je flaptop zeker?

Heb je nu die gegevens van je internetverbinding op de zaak al? Dan kan ik in de loop van de week ff een ander modem en/of access point neerknallen voor je.. ik heb hier trouwens nog een 2in1 (wireless modemrouter) liggen voor ISDN/AnnexB.. dan kan ik ook wel gelijk een 'goede' en dus geen gratis troepvirusscanner voor je erop knallen 8-) waar ik het al over had met je.. nou, khoor t wel. (eerst logingegevens van die internepverbinding)
 
Thnx allen :Y :Y :Y :Y



Voor je flaptop zeker?

Heb je nu die gegevens van je internetverbinding op de zaak al? Dan kan ik in de loop van de week ff een ander modem en/of access point neerknallen voor je.. ik heb hier trouwens nog een 2in1 (wireless modemrouter) liggen voor ISDN/AnnexB.. dan kan ik ook wel gelijk een 'goede' en dus geen gratis troepvirusscanner voor je erop knallen 8-) waar ik het al over had met je.. nou, khoor t wel. (eerst logingegevens van die internepverbinding)
Heb er ff naar gezocht, maar nog niets gevonden :+
Laat ik je nog ff weten. Voorlopig blijft het toppie thuis.
 
Plaats delict... mischien de jongens van het 6e zintuig maar inschakelen...
Foto 1174 en 1171 laten zien op welke vreemde plek ik al lag :S je ziet de krassen op het asfalt... iig deze fotos gaan naar de verzekering.. Bart mooie scherpe foto's *O*

2009_04_05_0947%20(Large).JPG

2009_04_05_0965%20(Large).JPG

2009_04_05_0969%20(Large).JPG

2009_04_05_1109%20(Large).JPG

2009_04_05_1117%20(Large).JPG

2009_04_05_1129%20(Large).JPG

2009_04_05_1157%20(Large).JPG

2009_04_05_1168%20(Large).JPG

2009_04_05_1171%20(Large).JPG

2009_04_05_1174%20(Large).JPG

2009_04_05_1179%20(Large).JPG

2009_04_05_1200%20(Large).JPG
 
Phoen: flink balen zeg. Net nieuw en nu dit.

(Ik weet, uit eigen ervaring, hoe het voelt: mijn 3 maanden jonge motor viel om vanuit STILSTAND).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan