GS 500E Hugger

Roel'

Die hard MF'er
17 mei 2006
795
26
Deurne (Noord Brabant)
Bij deze wil ik een GS500 hugger te koop aan bieden.

dyuqm9.jpg

dw2r2d.jpg

nx98hk.jpg

30jk1si.jpg


Hier ook nog een klein picje waarbij je kunt zien hoe de hugger op
een gs500 gemonteerd wordt:

2ceqe1j.jpg


Zoals je kunt zien zul je zelf de hugger nog aan moeten passen zodat deze mooi passend wordt op een GS500. Je kunt op deze manier je kettingbeschermer dus ook zelf vorm geven.

Ook moet en een klein stukje aan de andere kant (uitlaatkant) weggehaald worden.
Het kost dus wat aanpassingswerk, maar dan staat het ook wel erg gaaf!

Staat: ongespoten en nieuw
Prijs: €60,- incl. verzenden

Groeten Roel
 
Laatst bewerkt:
Succes met verkoop
Ziet er goed uit maar misschien foto van de andere zijde wat er bij de uitlaat nog weg gehaald moet worden?
Voor de duidelijkheid

kickje
 
Jep, je moet ook het rechte stuk aanpassen (kun je dus je eigen vorm kettingkast maken). Hierin moeten ook nog gaatjes geboort worden om de hugger vast te schroeven.

Het is gewoon een 'universele' hugger die goed pas te maken is voor een GS
 
Wat is de uiterste prijs dat je er voor wilt hebben?

Inclusief verzenden dan he

Blijf het een super mooi ding vinden voor een gs500 :$
 
waarom heb je hem eigenlijk niet voor je eigen motor? zag je project page staan maar volgens mij is het juist voor zoiets erg handig?
 
Het spatbordje is incl. het stuk voor de kettingbeschermer. Zelf heb ik al een andere kettingbeschermer en deze vind ik mooier. Ik heb wel gekeken of ik het spatbordje kon combineren met mijn kettingbeschermer, maar dit werd me te veel aanpassen.

Vandaar dan ook dat ik hoop dat ik iemand blij kan maken met deze hugger.
 
Daar heb je twee punten waar deze bevestigd kan worden en aan de andere kant steekt ie door de staaf waar je remklauw aan bevestigd zit. Deze kun je daar met een beugeltje bevestigen. Is ook even zelf uitvogelen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan