Zwarte Cordura tekoop, voor reparatie textiele motorkleding

pimpin

Die hard MF'er
9 nov 2005
300
0
München
Ik heb een tijdje geleden gratis een motorbroek van iemand hier op MF over kunnen nemen. De broek was gratis omdat er een paar kleine gaatjes in de knie zaten.

Ik ben rond gaan zoeken naar een nieuw stukje stof. Uiteindelijk heb ik het gevonden in een webshop voor parachutisten. Een motor broek / jas is meestal gemaakt van Cordura 500 dernier. Het stukje stof is 1000 dernier, dat is nog slijtvaster maar wordt niet gebruikt omdat het stijver / minder comfortabel is. Maar dat maakt voor een klein stukje weinig uit lijkt me. Ik heb een stukje van 30 x 30cm nodig, alleen ze leverde per meter en de stof is 1,30 meter breed.

Ik heb nu dus een hoop over waar ik niks mee kan. Als er anderen zijn die ook nog een textiele broek of jas willen repareren dan kun je een stukje overnemen met de afmeting die je zelf wil (als ik het in die maat heb natuurlijk). Mij heeft het 31,50 gekost in totaal, stof en verzendkosten. De stof is in totaal dus 1 x 1,3 meter = 1,3 -> 1,3 / 31,50 = enzovoorts.

Dus je betaald gewoon precies voor het stukkie wat je koopt. Plus de postzegels die erop moeten O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan