Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *Deel 49*

Status
Niet open voor verdere reacties.
zooooooooo nieuwe slof erop, beurt gehad....binnenkort koppelingsmodificatie en wat later in het seizoen als de hectiek op de race afdeling van TK beetje minder is gaat het blok open. *O*
 
@Brander
@Jasper
@Marcel

Ik heb de mountkit binnnen ben er blij mee *O* Ziet er inderdaad profesioneel uit.

Wel ff een waarschuwing wat de magneetjes betreft. Je zult al wel gemerkt hebben dat die rete sterk zijn. Laat ze niet van een afstandje op elkaar schieten want dat gaat dan met zo'n kracht dat er stukken af kunnen springen. Bij mij schoot er een uit mijn hand tegen de anderen aan en er sprong dus een stuk af. B|
 
Afgelopen maandag Ventureshield protectie op de tank laten plakken. Kerel was er niet heel bedreven in, dus had thuis de boel er weer afgetrokken en op nieuw geplakt. Ga zo naar de bike toe om te kijken hoe het eindresultaat is geworden!

Is de genoemde koppelingsmodificatie ook nodig op een 2005'er?
 
Honda CBR1000RR "Fireblade" mdl 08 van €15.990,- voor € 12.990,-

dan hoef ik iets bij te leggen bij bedrag van me vorige motor wat ik terug kreeg van verzekering . ik ook hoop echt dat ze die kleur die rood -zwart (net als die van zaad) hebben, dan weet ik haast wel zeker dat ik morgen eigenaar ben van een nieuwe 08 blade . ik heb er echt naar uit gekeken naar revalidatie . ik ben nu nog wel met fysio bezig .maar ik ga het nu afbouwen. en heb besloten na de zomervakantie me pennen uit me been te halen. omdat ik er nu soms beetje last van heb met werken.
 
plaatjestijd... *O*



090410%20-%20Ritje%20(3).jpg


090410%20-%20Ritje%20(1).jpg
 
nu snap ik er niets meer van....... :N

Gister met een maat van me de hele avond aan de moto gesleuteld,
12 volt rechtstreeks op de pomp gezet mocht niet baten....
de boel gelaten voor wat het was,
vandaag ga ik naar Brugge om de pomp eronderuit te vijzen....
zegt mijn maat: "probeer hem nog eens"

sleutel in het contact, draai de sleutel om.... bbbbzzzzzzzzzzz (de pomp draait :? )
1x op de startknop drukken en vroemmmmmmm.
meteen wel 100x aan en uit gezet, de benzinepomp blijft werken,
een klein uurtje gereden.... en hij blijft het doen.

rarara... wat zou het nu geweest zijn :? :? :?
Gisteravond in zijn schuur gezet... nog een laatste keer getest maar :N
niets aan gedaan.... contact aan.... en de benzinepomp draait *O*

zal straks eens kijken of er onder de Honda stickers geen ducatilogo zit :+


@Acura: hoe heb jij je achterbrug eronderuit gehaald.... :?
heb zo'n speciale sleutel nodig om de brug eruit te halen....
als je die hebt, wil ik hem graag even komen halen :Y
dodemansknop die oxidatie heeft ;)
 
dan hoef ik iets bij te leggen bij bedrag van me vorige motor wat ik terug kreeg van verzekering . ik ook hoop echt dat ze die kleur die rood -zwart (net als die van zaad) hebben, dan weet ik haast wel zeker dat ik morgen eigenaar ben van een nieuwe 08 blade . ik heb er echt naar uit gekeken naar revalidatie . ik ben nu nog wel met fysio bezig .maar ik ga het nu afbouwen. en heb besloten na de zomervakantie me pennen uit me been te halen. omdat ik er nu soms beetje last van heb met werken.
staan er nog 50 bij de importeur :X en voor die prijs krijg je hem ook bij mijn dealer , vraag maar aan Digger ;)
 
Laatst bewerkt:
@Brander
@Jasper
@Marcel

Ik heb de mountkit binnnen ben er blij mee *O* Ziet er inderdaad profesioneel uit.

Wel ff een waarschuwing wat de magneetjes betreft. Je zult al wel gemerkt hebben dat die rete sterk zijn. Laat ze niet van een afstandje op elkaar schieten want dat gaat dan met zo'n kracht dat er stukken af kunnen springen. Bij mij schoot er een uit mijn hand tegen de anderen aan en er sprong dus een stuk af. B|

Die magneten zijn idd oerend sterk. Wel geinig. Kan gewoon boven op een muts. Het mooiste is toch de band montage. Die kan je echt overal voor gebruiken. Gewoon om je kop of helm en filmen maar.

Ook de bevestiging met tieraps is handig. 2 tieraps en je kan hem overal op zetten.

Ziet er echt goed uit!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik zal me effe voorstellen:

Peet uit België.

Ik reed vroeger voornamelijk met Gixxer 1000 (K4, K5 & K7), had ook een MV die ik op zijn beurt had verkocht voor een 1098S. Maar omdat dat een klotebak was, heb ik die dus ook verkocht.

Heb deze week een CBR1000 gekocht. Morgen komen ze mijn Speed Triple ophalen en de CBR1000 brengen.

Ik zal proberen later deze maand een paar actiefoto's te maken met de Honda. Hier zijn er een paar met mijn K5 en F4-1000R:

01.jpg


02.jpg


04.jpg


06.jpg


Bochtjefull.jpg


Brug.jpg


Ik wou normaal in 2009 de nieuwe Gixxer 1000 kopen, maar die vinnik lelijk. NA een testrit met de CBR1000 was ik overtuigd. Ding stuurt geweldig!

GreetZ

Peet.
 
Hoi,

ik zal me effe voorstellen:

Peet uit België.

Ik reed vroeger voornamelijk met Gixxer 1000 (K4, K5 & K7), had ook een MV die ik op zijn beurt had verkocht voor een 1098S. Maar omdat dat een klotebak was, heb ik die dus ook verkocht.

Heb deze week een CBR1000 gekocht. Morgen komen ze mijn Speed Triple ophalen en de CBR1000 brengen.

Ik zal proberen later deze maand een paar actiefoto's te maken met de Honda. Hier zijn er een paar met mijn K5 en F4-1000R:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wou normaal in 2009 de nieuwe Gixxer 1000 kopen, maar die vinnik lelijk. NA een testrit met de CBR1000 was ik overtuigd. Ding stuurt geweldig!

GreetZ

Peet.



welkommmmmmmmmm ...........


op het zeeland topic is iemand die zijn 1000rr vandaag verkocht
en gaat een triple halen _O- _O- kleine wereld :+
 
Hoi,

ik zal me effe voorstellen:

Peet uit België.

Ik reed vroeger voornamelijk met Gixxer 1000 (K4, K5 & K7), had ook een MV die ik op zijn beurt had verkocht voor een 1098S. Maar omdat dat een klotebak was, heb ik die dus ook verkocht.

Heb deze week een CBR1000 gekocht. Morgen komen ze mijn Speed Triple ophalen en de CBR1000 brengen.

Ik zal proberen later deze maand een paar actiefoto's te maken met de Honda. Hier zijn er een paar met mijn K5 en F4-1000R:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wou normaal in 2009 de nieuwe Gixxer 1000 kopen, maar die vinnik lelijk. NA een testrit met de CBR1000 was ik overtuigd. Ding stuurt geweldig!

GreetZ

Peet.
:W :W :W welkom, gaat mooi plat vriend *O* O-)
 
Hoi,

ik zal me effe voorstellen:

Peet uit België.

Ik reed vroeger voornamelijk met Gixxer 1000 (K4, K5 & K7), had ook een MV die ik op zijn beurt had verkocht voor een 1098S. Maar omdat dat een klotebak was, heb ik die dus ook verkocht.

Heb deze week een CBR1000 gekocht. Morgen komen ze mijn Speed Triple ophalen en de CBR1000 brengen.

Ik zal proberen later deze maand een paar actiefoto's te maken met de Honda. Hier zijn er een paar met mijn K5 en F4-1000R:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wou normaal in 2009 de nieuwe Gixxer 1000 kopen, maar die vinnik lelijk. NA een testrit met de CBR1000 was ik overtuigd. Ding stuurt geweldig!

GreetZ

Peet.



*O* *O* *O* Welkom Peet *O* *O* *O*


Nog een Belgje erbij *O* *O* *O* *O*
 
Koppelingsmodificatie is gedaan *O* *O* *O* Blade is terug thuis *O* *O* *O*

Heb hem dan maar een cadautje gegeven :Y hij had me gemist :') :') :+


full



*O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan