Zwarte OXFORD Sports tanktas groot en zgan

4 feb 2005
100
0
Uithoorn
Zoals de titel zegt deze zwarte OXFORD Sports tanktas groot, hij is uit elkaar te halen en als rugzak te gebruiken er zit een regenhoes bij .
je kan de tas gebruiken in zijn geheel dus groot en het onderste gedeelte is als de kleine tanktas te gebruiken.
mag weg moet niet.
Deze tas is echt heel netjes allen is er licht wat lak van een rits af.
Laat maar horen wat u er voor over heeft.
full

mail kan naar (vasily@zonnet.nl)
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de waterdichtheid?
Ik snap dat ie niet 100% water dicht is maar mischien wel licht water afstotend?

ik lees weer es met m'n neus, ik zie nu de hoes pas |(
Ow, en wat is je vraag prijs?
 
Laatst bewerkt:
tja ik weet het niet hoor ..... zoveel reacties en gegadigden aan wie moet ik hem nou verkopen :?
het is niet dat hij weg moehoet anders hou ik hem gewoon maar .......geen reacties is wel errug weinig.
maar goed ik weet niet wat ik er voor moet vragen dus laat maar horen wat u er voor over hebt.
:z
 
Laatst bewerkt:
Is deze tanktas nog op andere manieren vast te maken behalve de magneten? Kan me voorstellen dat hij veel wind opvangt tijdens het rijden

Mag aannemen dat het een universeel model is, welke ook op een xjr1300 past?
 
Niet in m'n eerst reactie vermeld, ik ben wel geintreseert geïnteresseerd.
Ik bied je €40,-
 
Laatst bewerkt:
Is deze tanktas nog op andere manieren vast te maken behalve de magneten? Kan me voorstellen dat hij veel wind opvangt tijdens het rijden

Mag aannemen dat het een universeel model is, welke ook op een xjr1300 past?


ron, tanktassen met magneten passen in het algemeen op elke bike,

heb met soort gelijke tas op me tank van de xjr 220 +
motor gaf geen krimp, tas ( merk b-square; ja aldi zooi dus) hielt het met gemak

alleen boven de 180 boven ze beetje moeilijk te doen ;)

moet wel zeggen dat ik de tas vernaaid had( op een naaimachinen dus voor de beidehandjes) om op een bagster te bevestigen met eigen materiaal ( klitteband en gordel)
 
Hoeveel magneten zitten er in de tanktas verwerkt? Alleen in de flappen of ook in de bodem?

Aan wat voor bedrag denk je?

Er zitten 6 magneten in 3 aan beide zijden in de flappen en inderdaad zo als hierboven geschreven met die tas eenmaal op de tank gaat hij nergens meer heen tijdens het rijden .
en de prijs hhhhmmmmmmmmmmmmmmm
ze kosten nieuw om en nabij de 160 euro ondanks dat dit een ouder model is en niet heel vaak gebruikt is en eigelijk alleen maar op zolder heeft gelegen, zou ik zeggen een bedrag van 80 euro (dat zei ook de accecoires verkoper bij de lokale motoport)
Greetz
 
Laatst bewerkt:
heb even zitten kijken op internet, maar zie dat de prijzen voor de huidige tanktassen van oxford tussen de 50 en 90 euro nieuw liggen, bij www.motorgoedkoop.nl

Vind 80 euro dan een beetje teveel van het goede.

Gr.
 
heb even zitten kijken op internet, maar zie dat de prijzen voor de huidige tanktassen van oxford tussen de 50 en 90 euro nieuw liggen, bij www.motorgoedkoop.nl

Vind 80 euro dan een beetje teveel van het goede.

Gr.

bij mijn weten is dat niet dezelfde met deze inhoud,maar
mocht dat zo zijn blijft hij op het thuishonk liggen.
zoals ik al zei hij moet niet weg . ;)
 
Laatst bewerkt:
heb even zitten kijken op internet, maar zie dat de prijzen voor de huidige tanktassen van oxford tussen de 50 en 90 euro nieuw liggen, bij www.motorgoedkoop.nl

Vind 80 euro dan een beetje teveel van het goede.

Gr.
Ik zie deze tas er trouwens niet bij staan, het zijn allemaal andere tassen.
 
Ik zeg ook, de huidige tanktassen van Oxford. De aanbieder zegt zelf al dat dit een wat ouder type is.

Maargoed, ik zoek dus nog even verder.
 
bij mijn weten is dat niet dezelfde met deze inhoud,maar
mocht dat zo zijn blijft hij op het thuishonk liggen.
zoals ik al zei hij moet niet weg . ;)

Nee je hebt gelijk hoor, volgens mij heb jij deze:

Oxford Tanktas Expander zwart

Oxford Lifetime Luggage
Uitvouwbare tank tas met magneten
28 tot 36 liter
wegritsbare middentas
wegritsbare voortas
ook te gebruiken als rugzak
basis is te gebruiken als kaarthouder

Klik hier voor extra info
Adviesprijs
€ 169,00

Onze Prijs
€ 144,00

Dus 80 euro lijkt me netjes :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan