twee twobrothers dempers

nithwith

MF veteraan
23 apr 2007
5.199
0
mierlo
Hoi

Ik zet hierbij mijn two brothers dempers te koop. deze dempers zitten op mijn honda vtr sp2 en zaten erop toen ik de motor kocht. het zijn prachtige dempers en er zit een mooi geluid in. het eenigste probleem is dat ik mijn vtr voor woon werk verkeer gebruik en ook een keer naar de tt wil gaan kijken.

Nu heb ik andere dempers gevonden die ik ook erg leuk vind dus die wil ik eigenlijk gaan halen. nu is het voor mij de keus.
-of deze houden en die andere erbij kopen Dan duurt het nog even sparen he.
-of deze two brothers verkopen en van dat geld mee helpen voor die nieuwe dempers.

de vraag prijs voor deze twee mooie dempers 800 euro. er zit nog geen krasje op.

full

full
 
wat is de maat (diameter) van de demper zelf) ??

vind ze wel duur hoor voor een 2e hands set :o
 
ze zijn ovaal.
de demper afmeting is 13 bij 10 cm.
en ja nieuw zijn ze over de 1000 euro.
 
'twe twobrothers dempers' > 'twee twobrothers dempers'
 
ow haha bedoelde eigenlijk de aansluitdiameter van de dempers?


haha ja ik dacht al wat vraagt hij me nou. maar je weet nooit wat mensen willen weten haha. de aansluit diameter zal ik morgen even meten dan is het weer wat lichter.

morgen middag staat het online.
 
Eeeejjjjj nitwith fijn laten zitten man :Y ,geven een prachtige sound man :9~ }) ,heb ook een setje op mijn sp kickuuuhhhhhhh :}
 
uu ja ik heb net even gemeten. (beetje laat maar ok)

ik had alleen net gereden dus kon ze er niet af halen.
ik zag ook 55 mm zo maar dat is dus van buiten gemeten. als hij afgekoeld haal ikhem er even af.
maar die mento zat dus in de buurtkan zijn dat hij het dus zeker weet???
 
p.s. ik heb p1 POWERTIPS besteld en die komen als het goed is of vandaag en anders dinsdag denk ik. moet het geluid iets dempen. met makkelijke instalatie zonder te boren enzo.

maar ja dat geeft nog geen e keur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan