FG Gubellini volledig instelbare schokbreker GSXR1000

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Ik had deze schokbreker gekocht voor mijn project omdat dit mij wel leuk spul leek. Eigenlijk wou ik een wilbers met een los reservoir, maar die was steeds niet te krijgen voor een normale prijsl. Vandaag heb ik er toch 1 kunnen kopen, dus deze mag weer weg.

Het merk is FG Gubellini dus. Meer info is hier te vinden:
http://www.fgspecialparts.it/home.asp

De schokbreker is volledig instelbaar:

- Instelbare ingaande demping
- Instelbare uitgaande demping
- Instelbare veervoorspanning
- Instelbare lengte

Hart-Hart afstand 350 (maar nog verstelbaar dus)

Hij is gemaakt voor een GSXR1000 K3/K4, maar wellicht past hij ook op eerdere of latere modellen.

Volgens de verkoper van wie ik hem heb overgenomen is hij maar 1600km gebruikt.

NIEUWE PRIJS!!! 250,-
dit omdat ik 1 spacertje van van de bal lager waarmee de schokbreker aan het frame zit kwijt ben. Is een heel simpel dingetje dat zo na te maken is door iedereen met een draaibank. Hij zit er dubbel in, dus je hebt ook al het vorbeeld.


full
 
Laatst bewerkt:
Hallo ,mijn Italiaans is niet zo goed (ivm italiaans linkje) maar past zo'n schokker ook op een honda cbr 600 pc31?
Of hoe kom ik daar achter?
Zo,ja heb ik zeker interesse.

groet Oscar.
 
NIEUWE PRIJS!!! 250,-
dit omdat ik 1 spacertje van van de bal lager waarmee de schokbreker aan het frame zit kwijt ben. Is een heel simpel dingetje dat zo na te maken is door iedereen met een draaibank. Hij zit er dubbel in, dus je hebt ook al het vorbeeld.


dit is echt een dumpprijs, heb er zelf meer voor betaald een maandje geleden!
 
Laatst bewerkt:
kan je voor mij de totale lengte van hart naar hart bevestiging meten. en wat de buiten maten zijn van de beide bevestigings ogen.
 
Heb je deze schokbreker nog ? We zijn met een Project bezig voor ovalracing en hebben zo'n soort schokbreker nodig. wat is de minimale prijs? We hebben eventueel nog een hyperpro schokbreker van een kawa 750 voor inruil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan