In aantocht: 700cc Kymco!

Haha zeker, voor herhaling vatbaar :Y :}

Maarrrr goed ga gerust weer ontopic :z
 
Vette scooter!! Ding is serieus dik en bomvol leuke extra's. In dat filmpje kun je 'm zelfs heel even horen. Daarna met onvervalst Australisch accent: 'Moyráád'. Maar ik geloof er nog steeds niks van dat deze naar Nederland gaat komen.
 
waarom wil je dat niet geloven dan.
wat is he verschil tussen ons en de buren?
 
Laatst bewerkt:
Kenneth bedoelt denk ik, dat als de importeur er geen brood inziet, maw er worden er waarschijnlijk te weinig van verkocht, ze hem meestal niet in hun modellenpalet gaan opnemen.

Ook wel begrijpelijk, zo'n importeur kan hem beter niet in z'n programma opnemen dan halve service en ondersteuning bieden als hij er wel is.
 
ik heb hem gezien bij de salon in brussel.

Zeer slecht afgewerk. :(
Zeer plastiqueriek van slecht kwaliteit en meer speelgoed effect .
tellerpartij onduidelijk leesbaar in een oogcontact.
Ik wil hem niet voor niet hebben .

sorry niets voor mij.

Le sage
 
Laatst bewerkt:
ik heb deze week van mijn dealer gehoord dat de kader van de myroad niet goed zou zijn en dat hij daarom pas in 2010 als de problemen opgelost zijn naar Europa zou komen.
Ik heb me dus maar een Xciting 500 RI besteld
 
ik heb deze week van mijn dealer gehoord dat de kader van de myroad niet goed zou zijn en dat hij daarom pas in 2010 als de problemen opgelost zijn naar Europa zou komen.
Ik heb me dus maar een Xciting 500 RI besteld

Ach, daar rij je toch ook niet mee voor gek? ;)
Gefeliciteerd!!! erg mooi ding die Xciting!
Wist jouw dealer al iets van de 300cc Downtown?
 
Laatst bewerkt:

Deze kymco heeft blijkbaar allerlei space geluidjes nodig voor zijn imago. Bij het openen van het zadel hoor je een startrek deur opengaan.

En bij het wegrijden het geluid van meerdere supersports door elkaar.

In combimatie met de slecht ogende afwerking lijkt de plank (voor de nl markt) volledig misgeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Ach, daar rij je toch ook niet mee voor gek? ;)
Gefeliciteerd!!! erg mooi ding die Xciting!
Wist jouw dealer al iets van de 300cc Downtown?

Met een Xciting rij je zeker niet voor gek ;)

Heb vanmiddag de mijne ( geen R ) klaar gemaakt, alleen nog wachten op het R ruitje, de 4road Leo pijp en het variateurset van Polini en dan eens kijken hoe dat gaat bevallen.

De eerste Downtown 300i hier zal naar Rotterdam komen, zodra ze van de produktieband lopen komt er een naar ons toe :)
 
morgen komt ,als het goed is, mijn Xciting 500RI aan bij de dealer. aangezien ik toch een en ander heb bijbesteld en de dealer zelf wil testrijden (hij verkoopt niet te veel van deze motorscooter en hij heeft mij gevraagd of hij dat mocht) zal het woensdag zijn dat de scooter geleverd word
 
full

dit zijn wij op de luchtvaartbasis Kleine Brogel gisteren
 
Terug
Bovenaan Onderaan