[TK] Ducati voor 25 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.770
269
Beilen
Te koop:

Een Ducati Desmosedeci GP #65

Helaas...niet het formaat waar je op kunt zitten, maar daarom niet minder fun!
Het is een grote op afstand bestuurbare motor van Nikko, met officieel Ducati licentie.

Ik heb er nu 2x kort mee gereden. Een keertje mee omgevallen dus een paar kleine krasjes. Verder heeft hij alleen in de woonkamer als show gestaan. Omdat ik er zo weinig mee rijd en ik aan het verhuizen ben, zoek ik er een nieuwe eigenaar voor. Klein minpuntje: het stokje om de antenne omhoog te houden mist. Zonder deze is hij ook goed te gebruiken, en het stokje/rietje is ook zo na te maken.


Specs: : 42cm in lengte (schaal 1:5). Topsnelheid 25km/h. Werkende voor en achtervering.

Brandstof: Accupack 9.6v 650mAh. Opladen gebeurt via een meegeleverde 4-uurs lader waar het accupack simpel in te pluggen is.

Besturing: Full function: gas / rem / sturen. Sturen doet hij volledig via het lichaamsgewicht van de berijder. Besturing is 27 mhz.

Zijwieltjes: Krassen op de kuipen wil niemand..dus ook niet op je schaalmotor. Er zijn 3 moeilijkheidsgraden: lage zijbeugels (baksteen door de bocht -> beginner) - hoge zijbeugels (normaal rijden, maar geen schade bij omvallen) - geen beugels (pro ..of hij valt gewoon om).

Disclaimer: Nee...hij maakt geen wheely's

De set is inclusief:
*Motor
*Accupack
*9v batterij voor afstandsbediening
*Afstandsbediening
*Zijbeugels
*Paddock stand
*Lader

Dus helemaal ready to ride!

full


full


full




Prijs: 25 euro.
Verzenden of afhalen in Gorinchem mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan