importeren duitsland of belgie

Chopper cooper bedankt, a.s. ga ik ff naar het duitse Bocholt daar kan ik mijn deauville ook inruilen. Het zal mij benieuwen wat het gaat worden.
Gerrit

Graag gedaan ;) ; één ding is zeker, de info op dit forum heeft haar steentje bij gedragen. Binnen kort zul je avontuur vertellen.

succes.
 
Graag gedaan ;) ; één ding is zeker, de info op dit forum heeft haar steentje bij gedragen. Binnen kort zul je avontuur vertellen.

succes.

Zo ik ben eruit, dankzij jullie adviezen. Het is een nieuwe yamaha majesty 400 abs geworden, nu nog ff wachten totdat ik hem mag ophalen. Ik heb er wel meteen een hoger windscherm op laten monteren.

Wat een ruimte onder het zadel zeg, het lijkt wel een kelder of is het een souterrain, mijn kleinzoon zou er bijna in passen :) :)

Nogmaals dank
 
Proficiat, we lezen het wel hier als je hem hebt. Hopelijk laat je ons ook na een tijdje weten wat je bevindingen zijn, tov de Deaville.
 
Yessssss ik heb hem,

Afgelopen zaterdag 4 april kon ik de nieuwe aanwinst ophalen. ondanks dat men juist een Yamaha dag had waar het enorm druk was heeft Rene G. van motoport Hengelo en zijn monteurs toch nog de tijd genomen om de motor rijklaar af te kunnen leveren.
Ik heb wel meteen een hogere scherm besteld want dat beviel mij bij de Deauville ook prima. Wat het rijden betreft: heeeeeeerlijk ontspannen, heb er wel meteen mijn simpele gratis cruise control op gemaakt. Ik denk wel dat ik er in de toekomst een topkoffer opzet.

Groetjes Gerrit
 
Laatst bewerkt:
~
Yessssss ik heb hem,

Afgelopen zaterdag 4 april kon ik de nieuwe aanwinst ophalen. ondanks dat men juist een Yamaha dag had waar het enorm druk was heeft Rene G. van motoport Hengelo en zijn monteurs toch nog de tijd genomen om de motor rijklaar af te kunnen leveren.
Ik heb wel meteen een hogere scherm besteld want dat beviel mij bij de Deauville ook prima. Wat het rijden betreft: heeeeeeerlijk ontspannen, heb er wel meteen mijn simpele gratis cruise control op gemaakt. Ik denk wel dat ik er in de toekomst een topkoffer opzet.

Groetjes Gerrit



Vervolg:

Zo, vandaag (17 april 2009) een opzet stuk voor het windscherm gekocht en meteen geplaatst want de windruis was behoorlijk ondanks het verhoogde windscherm. Nu is het net zo rustig als bij mijn Honda Deauville.

Meteen nog even het benzineverbruik genoteerd en dat is inmiddels ruim 1:28 ben daar uiterst tevreden over. Vandaag meteen de 1000 km inrij periode gepasseerd dus een deze dagen naar de dealer voor de 1000 km controle.

Vervolg:

Vandaag 29 april 2009 de 1000 km beurt uit laten voeren voor 30,- €
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan