TKA TomTomRider versie 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevefiveo

MF veteraan
7 apr 2006
1.045
21
Capelle aan den IJssel
Mijn broer mag helaas geen motor meer rijden (herseninfarct) hij heeft mij een tas vol van TomTom Rider 1 spullen gegeven, namens hem te kopen.

Set is inclusief een kaart van de Benelux.
Steun voor op de motor, hij had vroeger een Virago.
Steun voor in de auto, moet wel bij deze steun koptelefoon gebruiken.

Voor iemand met een beetje PC knowhow is een kaart voor western europa makkelijk achter te komen, toch.

Als iemand interesse heeft dan kan dat via mij, enige wat hij voor vraagt voor al deze Tomtom spullen is €150 (vaste prijs).

Volgens mijn weten heeft hij hem amper gebruikt, er zitten echt geen krassen op, je kunt wel zeggen dat hij nieuw eruit ziet.
 
Voor de vraagprijs verkocht hoor. Aan mij dan. En er vanuit gaande dat het een compleet setje is, dus met de bluetooth-ontvanger. Pls een pb-tje voor de afhandeling.
 
Laatst bewerkt:
Mijn broer mag helaas geen motor meer rijden (herseninfarct) hij heeft mij een tas vol van TomTom Rider 1 spullen gegeven, namens hem te kopen.

Set is inclusief een kaart van de Benelux.
Steun voor op de motor, hij had vroeger een Virago.
Steun voor in de auto, moet wel bij deze steun koptelefoon gebruiken.

Voor iemand met een beetje PC knowhow is een kaart voor western europa makkelijk achter te komen, toch.

Als iemand interesse heeft dan kan dat via mij, enige wat hij voor vraagt voor al deze Tomtom spullen is €150 (vaste prijs).

Volgens mijn weten heeft hij hem amper gebruikt, er zitten echt geen krassen op, je kunt wel zeggen dat hij nieuw eruit ziet.


Je hebt weer een pb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan