Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijnsweer (helaas maar 3/4) heeft geen vangrails.

Verder kan je het best dichter bij huis zoeken ipv naar duitsland gaan.

Denk aan: heerenveen, apeldoorn (al ken ik ze niet)
 
Weet ik maar ik heb soms van die rare plannen. :X

Dan denk ik waarom niet ik weet pas echt of het kansloos is als het achter de rug is. :')

Klaverblad ziet er wel leuk uit: Google Maps

Op die vangrail na zie ik nu pas. B|
 
Laatst bewerkt:
ff 200 km snelweg toeren voor een klaverblad? tsjah het kan :P
Apeldoorn of Amersfoort ofzo lijkt me idd handiger dan.

Verder allemaal lekker bezig zo te zien.. ben zelf vandaag ook weer lekker wezen rijden, en morgen naar n verjaardag in Gorkum; dijkjes rijden dus *O*
 
Ja word het toch maar niet denk ik of ik moet toevallig in de buurt zijn. :P
(hoe krijg je dit topic anders vol in 2009)

Stukje dijk bij Ijzendoorn is wel mooi dus daar moet ik maar voor het eerst mijn steppie aan de grond rijden. ;)
 
Zo ik heb een zwaar weekend gehad zeg. Maar wel vol met motor dingen gelukkig.

Wat sfeer plaatjes....

19042009219.jpg

19042009220.jpg

19042009221.jpg


Deze foto's zijn genomen op het nieuwe stuk van de A2, het ligt er al wel maar is nog niet open voor verkeer. })

18042009204.jpg

Als je geen standaard heb moet je improviseren.
 
Laatst bewerkt:
Weer leuk aan t spelen geweest zo te zien 8-)

Vandaag over dijkjes naar Gorinchem gereden, tussen Tiel en Gorinchem vond k het weinig meer aan alleen. Al die kleine dorpjes, iedere keer afremmen enzo, schiet niet op :+ nog afgezien van het vele verkeer vandaag natuurlijk..
 
Oh en nog vergeten te melden. Maar heb later mijn achterband stukgereden. Ik heb een nieuwe besteld, en ik hoop dat deze aankomende zaterdag erom gelegd kan worden.
 
Tada!


M'n nieuwe kappie erop gezet, zoek nog van die witte stickers om het zwart te breken

20042009188.jpg


20042009189.jpg
 
Laatst bewerkt:
26 april Motorstudenten meeting Utrecht.

ivybkh.jpg

De 176 km lange route in Google Maps: Google Maps
Tempo zal beetje sportief touren zijn, over de route doen we waarschijnlijk 3.5 a 4 uur(Incl stop)
Halverwege de route bij Gendt houden we een stop van ongeveer 30 min bij Veerhuis Concordia(cafe+terras aan de Waaldijk).
Bij echt slecht weer word de route ingekort maar dat overleggen we dan wel als dat ter spraken is.

Wie rijden er mee:


Sander1989 = Sander (Zal voorop rijden, ken de route uit mijn hoofd)
BanditGSF400 = Daniel
Beunhaas = Bjorn
Vinniespace = Vincent
the-fisherman = Dion
87Rich = Richard


Verzamelen vanaf half 12.30 bij de mac is er ook nog tijd voor die nog een onbijt nodig hebben etc. (Ben op mijn Blauwe bandit zonder MF sticker!)
We vertrekken om 13.00 bij MC Nieuwegein dus zorg dat je op tijd bent als je mee wilt rijden!

Adres verzamel plek:
Mc Donalds
Ravenswade 1
3439 LD NIEUWEGEIN

Ik zal zaterdag middag mijn GSM nr pm'en naar diegene die mee rijden zodat ze mij kunnen bereiken als dat nodig is.
 
Laatst bewerkt:
Oohja nog een aanvulling al lijkt mij dat voor zichzelf spreken.(maarja je weet maar nooit :X )

We rijden als groep natuurlijk baksteen gewijs, al zal dat op de (bochtige) dijken minder zijn en hou dan genoeg afstand!

Hou het veilig en ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen rijgedrag.

Alle kosten zijn voor eigen rekening, zorg dat je klein geld bij je hebt voor de pont! (2X1 euro)

Zorg voor vertrek dat je genoeg benzine in je tank hebt, want tankstop is jammer van de tijd.
Halen jullie dat eigenlijk allemaal met jullie motor 200 km?
Anders toch maar een tankstop bij Huissen. (na 100 km van de route)
 
Laatst bewerkt:
Goed geregeld! Heb je nog iets aangepast aan de route? Ik heb hem namelijk in mijn GPS gezet.

Heb vanmiddag een stukje gereden en was verbaasd dat ik op een pond stuitte, dacht dat het niet klopte en ben maar terug gereden :P

Iig geweldig stuk op de lekdijk; je kan de fietsstrook als curb zien en zo veilig blijven rijden. Ik denk dat we wel voorzichtig moeten zijn, want er zullen zondag veel fietsers daar rijden.

Ohja: ik haal het wel op 1 tank :)
 
Goede planning!

Ik haal net aan 100km op een tank benzine. Dus ik zal voor thuis, voor vertrek bij de MAC, tijdens en daarna moeten tanken. Kan dat daar?

Die XR rijd 1 op 10 namelijk. Als de band er dan al omheen zit. Anders zal ik een motor moeten lenen.
 
Haha lol dan heb je niet echt goed op de kaart gekeken dat er een pont is. :+
Zal wel druk zijn zondag bij de pont ben ik bang en naar voren rijden met 6 motoren is ook niet echt netjes. (met 1 of 2 vind ik nog wel kunnen)

Op sommige stukken dijk zal het wel aardig druk zijn, maar de meeste stukken zijn op zondag zelf nog (erg) goed te doen is mijn ervaring. :)

Maar de route is het zelfde gebleven, de laatste verandering had ik gepost 11 april.
 
Goed bezig idd :)

200 km wordt voor mijn fiets wel tricky, meestal knippert mn lampje wel wat eerder.
Als ik nou de enige ben is het misschien een idee dat ik tijdens de stop ff ga tanken, maar weet zo geen tankstation in Gendt.
 
Goede planning!

Ik haal net aan 100km op een tank benzine. Dus ik zal voor thuis, voor vertrek bij de MAC, tijdens en daarna moeten tanken. Kan dat daar?

Die XR rijd 1 op 10 namelijk. Als de band er dan al omheen zit. Anders zal ik een motor moeten lenen.
Misschien ligt je verbruik nog wat beter als je met ons mee rijdt. :+

Maar 600 m van de MAC zit een tankstation: Google Maps

Tankstation bij Huissen zit op de route en dit is dan als we 100 km onderweg zijn dus als je dat gaat halen is dat denk ik het handigste.

Hopelijk gaat het lukken zaterdag met je achterband. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het ook. Zit vanaf morgen tot zaterdag ochtend in Milaan dus ik hoop dat we geen vertraging oplopen. Dan kan ik nog net even die band erom laten leggen, maar ik zal die zaak morgen bellen dat ze er rekening mee houden.
 
mooie planning Sander!
ik red het waarschijnlijk net met mijn XT660. anders moet ik ook maar tussendoor tanken...
hoe ziet het weer eruit?
 
Ik haak definitief af, ik ben nog niet 100% zeker van de BMW, de tank kan momenteel niet verder dan half volbijvoorbeeld en ik heb het druk.

Ik wil nog wel een keer een foto/videomeet houden als daar interesse voor is?
 
Posermeet?

Is niks voor mij. ;)

Maar goed dat (weer) aardig tot leven komt dit topic. :)
Al is nog steeds rustig hier voor toch zo'n grote studentenstad als Utrecht. :?
 
Tja, ook nooit begrepen. Volgens mij zitten/zaten er ook een paar in dat gewone regio Utrecht topic. Als dit topic blijft lopen komt er vanzelf wel wat bij.

Ik wilde net bochtje spakken, dus ik ging op zoek naar de enige fatsoenlijke bocht hier in de buurt: Van de Zuilense ring de A27 ri H'sum op. Is ie afgesloten :(

Zijn er hier in of echt net buiten Utrecht überhaupt ergens rotondes die echt lekker rustig zijn zodat ik even een tijdje kna klooien om een lekkere houding/veerafstelling te vinden?
 
Echt rustige leuke bochten/rotondes weet ik niet in of net buiten Utrecht.

Deze rotonde is wel leuk, al ligt er soms zand van bouw verkeer etc.
S' avonds is het daar soms wel even rustig.

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan