GS 500e Tank, Voorspatbord, en zijkappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Fries

Die hard MF'er
27 okt 2005
631
0
Ik heb liggen, voor een GS 500e een Tank, Voorspatbord, en zijkappen.

rhojk9.jpg


Tank is onbeschadigd, op een van de zijkappen zit een miniscuul krasje.

Richtprijs: 150 euro ?
 
Laatst bewerkt:
Heb eventueel wel intresse in de tank, doe je hem ook los?

tank is verder ook in goede staat? aangezien ik een tijdje geleden een tank via marktplaats had gekocht maar deze dus lek bleek te zijn -O-
 
Laatst bewerkt:
Heb eventueel wel intresse in de tank, doe je hem ook los?

tank is verder ook in goede staat? aangezien ik een tijdje geleden een tank via marktplaats had gekocht maar deze dus lek bleek te zijn -O-


Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat ie goed is. Kan het nu niet controleren, aangezien ik niet thuis ben (morgen weer). Een lekker tank wil ik ook niet verkopen ;)

Tank los ben ik eigenlijk niet zo'n fan van .. de rest raak ik dan waarschijnlijk niet kwijt -O- Of je moet natuurlijk een uitermate goed bod doen :P
 
Nou, ik ga er eigenlijk vanuit dat ie goed is. Kan het nu niet controleren, aangezien ik niet thuis ben (morgen weer). Een lekker tank wil ik ook niet verkopen ;)

Tank los ben ik eigenlijk niet zo'n fan van .. de rest raak ik dan waarschijnlijk niet kwijt -O- Of je moet natuurlijk een uitermate goed bod doen :P

Hee
Laat anders maar zitten. Ik kan nog wel doorrijden met mijn huidige tank, die van mij ziet er alleen niet uit :+ En moet nog een hoop andere onderdelen kopen en dat kost weer zat geld -O-

Iemand anders van het gs-topic zocht nog naar een tank en misch wilt die ook wel nieuwe zijkappen, zal het wel even vermelden.

Succes met de verkoop!!
 
'GS 500e Tank, Voorspatbord, en zeikappen' > 'GS 500e Tank, Voorspatbord, en zijkappen'

of wordt het in het Fries anders geschreven? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan