Spyball alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag gaat ie weg voor de hoogste bieder!! ex verzenden!
Start is 10 pleuro van delange 123

Peterselie , ik heb dat ding eruit laten halen door de dealer omdat er toen een PC op ging dus zou het niet weten.

Als je korting wil dan mag je hem niet zelf inbouwen geloof ik, certificaat heb ik verkocht aan iemand .vraag me niet waarvoor :+


Ik had je zondag 17.45 een mail gestuurd hoor...

Maargoed, als je hem voor 35 euro verkoopt trek ik mn bod van 50 in.

Beetje jammer dit :(
 
Laatst bewerkt:
even een vraagje over je spyball alarm misschien weet jij het
ik heb hetzelfde alarm maar wil hem wat scherper zetten weet
jij misschien hoe?
 
Dit is een oplichter, hij gaat akkoord mailt zijn adres en dat hij nog een paar banden heeft.

Komt daarna met het mooie prijsje van 75,- i.p.v. 35,- of ik dat ff wil lappen want er schijnt iemand een bod van 75,- anoniem gedaan te hebben.

Mafketels...
 
Laatst bewerkt:
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:8Reg. datum:20 apr. 2009Locatie:AmsterdamDit is een oplichter, hij gaat akkoord mailt zijn adres en dat hij nog een paar banden heeft.

Nou Nou , gelijk een oplichter toe maar , ik geef toe dat ik een foutje heb gemaakt met de prijs maar oplichten nou nee,
Er was iemand die meer bood toe ik al de afspraak met jou had gemaakt , tja een mens vergist zich wel eens.
Blijft jammer voor je, maar goed zoals ik al eerder in de mail zei mijn excuses daarvoor.
Vwb de banden , je was op zoek mischien was je er in geintereseerd.maar dat was voor dat bod van een ander.

Weet ik veel dat er ineens een 20 tal mail overal vandaan komt over een alarm, mensen willen allemaal dikke motoren rijden en zijn te beroerd om een nieuw alarm aan te schaffen, tief lekker op ,schrale gedoe altijd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan